pomocy!!! kolory nici do schematu xxx

1. Data: 2006-10-24 09:04:23

Temat: pomocy!!! kolory nici do schematu xxx
Od: "Kasia27" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Znalazłam w internecie piękny obrazek. Ale mam problem nie wiem jakiego typu
potrzebne mi nici i jakie kolory. Wszystko napisane po rosyjsku.
Załączam obrazek, może ktoś juz to wcześniej wyszywał i mi coś podpowie.
Z góry dziękuję wszystkim, którzy zainteresowali sie moim tematem.

Adres strony, na której znalazłam obrazek.
http://photo.163.com/photos/delic76/37690434/

2. Data: 2006-10-24 09:42:40

Temat: Re: pomocy!!! kolory nici do schematu xxx
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia27 napisał(a):
> [...]
> potrzebne mi nici i jakie kolory. Wszystko napisane po rosyjsku.
> Załączam obrazek, może ktoś juz to wcześniej wyszywał i mi coś podpowie.
Według mnie sa to nici madera ale dla pewności radziłabym Ci
sprawdzić kolory według zamiennika mulin np Haftach polskich
pozdrawiam maria

3. Data: 2006-10-24 09:56:20

Od: "Niunia" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem również jest to mulina Madeira

Pozdrawiam Berni :)

4. Data: 2006-10-24 10:02:09

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Według mnie sa to nici madera ale dla pewności radziłabym Ci
> sprawdzić kolory według zamiennika mulin np Haftach polskich
Przejrzyj dokładnie obrazki ,na jednym z nich jest napisane Madeira
,trzeba wyszywać na Aida 14 nitka podwójną. Mam nadzieję,że Ci
pomogłam pozdrawiam maria

5. Data: 2006-10-24 10:29:28

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest wzór firmy"ZolotojeRuno" i oni do swoich wzorow używaja tylko
Madery

Pozdrawiam z Krakowa

bolerko, moja wersja rózowego
xxx poszukiwane schematy lanarte`a xxx
druty rekawy do sweterka
haft średniowieczny na sukienke POMOCY!!!
[xxx] szukam wzoru