pomocy-rozmowa na kontraktowego

1. Data: 2003-06-30 18:47:05

Temat: pomocy-rozmowa na kontraktowego
Od: "Randal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedługo stanę przed komisją w związku z rozmową kwalifikacyjną na stopień
nauczyciela kontraktowego.
Powoli ogarnia mnie panika. :). Na pewno niektórzy z Was mają tę rozmowę za
sobą.
Proszę przyślijcie mi przykładowe pytania.
Magdalena.

2. Data: 2003-06-30 20:21:44

Temat: Re: pomocy-rozmowa na kontraktowego
Od: "Kaska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę przyślijcie mi przykładowe pytania.

Nie panikuj, to zwykła formalność, a o pytania zapytaj osoby które je w
efekcie zadadzą.
Pozdrawiam Kaska

3. Data: 2003-07-01 11:20:21

Od: Rasmi <r...@z...dhs.org> szukaj wiadomości tego autora

Randal wrote:

> Proszę przyślijcie mi przykładowe pytania.

Pytania zaczerpniete z jednej ze stron www, niestety nie pamietam z jakiej:

1. Podaj 2 z podstawowych zadan szkoly, w ktorej odbywalas staz.
2. Nad jakimi umiejetnosciami popracowalabys w dalszej drodze rozwoju.
3. Jaki jest twoj najwiekszy sukces w pracy dydaktycznej z mlodzieza w
okresie stazu.
4. W ktorym z dokumentow zawarte sa obowiazki wychowawcy. Jakie to
obowiazki?
5. Wymien najwazniejsze dokumenty szkolne, omow ktorys z nich.
6. Na czym polega dyscyplina pracy nauczyciela.

i z autopsji:

7. Jakie zasady BHP obowiazuja w pracowni np. informatycznej, fizycznej itp
- w zaleznosci czego uczysz.
8. Jakie zmiany zaproponowalabys w rozkladach materialu, wg ktorych uczylas
w okresie stazu.
9. Co to jest Wewnatrzszkolny System Oceniania (i co sie z nim wiaze).
10. Zasady klasyfikowania i promowania
11. Organizacje mlodziezowe na terenie szkoly i formy wspolpracy z nimi
(jakie podejmowalas w okresie stazu).
12. Jakie metody pracy ze slabymi uczniami stosowalas?

Nie przejmuj sie, w mojej szkole to faktycznie byla formalnosc. Pytania sa
troche "napuszone" ale korzystajac z wlasnego doswiadczenia, nawet
krotkiego, mozna na nie odpowiedziec.

Zycze powodzenia.

--
Rasmi

4. Data: 2003-07-01 21:13:43

Od: "Michał " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie panikuj, to zwykła formalność

Niestety nie zawsze tylko formalnosc jak mozna sie przekonac tu:
http://www2.gazeta.pl/usenet/704534,27014.html?group
=pl.soc.edukacja&tid=5951

5. Data: 2003-07-04 13:18:10

Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Randal napisał:
> [...]
> sobą.
> Proszę przyślijcie mi przykładowe pytania.

ja w tamtym roku byłam pytana o to jakie zespoły działają na terenie
szkoły i czym się zajmują, jakie są zadania wychowawcy określone w
statucie szkoły oraz o to jakie przepisy regulują moją pracę
powodzenia
anka

Czy dostanę podwyżkę?
zezwolenia na prowadzenie kursu
PIOSENKA W NAUCZ. J . ANG.
Powtórka z naboru.
swiadectwa ukonczenia szkoly podstawowej