pomocy : sałatka z śledzia i buraków ???

1. Data: 2002-04-25 15:43:06

Temat: pomocy : sałatka z śledzia i buraków ???
Od: "klio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć!

Czytam sobie Waszą grupe od dawna i często wspomagam się Waszymi radami -
ostatnio zawojowałam rodzinkę tortem rafaello (pycha !!!). Wiem, że mogę
liczyć, że rozwiążecie mój problem : poszukuję przepisu na sałatke m.in. z
śledzi i buraków. Jest ona nie mieszana - składniki układa się warstwami,
tak, że wychodzi kolorowy przekładaniec. Robiłam ją dawno temu, przepis
miałam z Poradnika Domowego. Niestety gazeta z przepisem gdzieś "wyparowała"
:-(

proszę o pomoc, sałatkę obiecałam teściowej na sobotnie przyjęcie urodzinowe
i jestem w kropce :-(((

pozdrowienia
Klaudia

1. Data: 2002-04-25 15:44:05

Temat: Re: pomocy : sałatka z śledzia i buraków ???
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik klio <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa9836$r69$...@n...onet.pl...
> [...]
> tak, że wychodzi kolorowy przekładaniec. Robiłam ją dawno temu, przepis
> miałam z Poradnika Domowego. Niestety gazeta z przepisem gdzieś

gdzieś widziałam tę wstrętną sałatkę (nie bierz tego do siebie, ja nie lubię
sledzi) Pędzę szukać, mam nadzieję, że nie wywaliłam tej gazetki. Nawet mam
przed oczami zdjęcie tej sałatki.

Wkn

1. Data: 2002-04-25 15:47:25

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa98ba$snr$...@n...tpi.pl...

> [...]
lubię
> sledzi) Pędzę szukać, mam nadzieję, że nie wywaliłam tej gazetki. Nawet

no i nie ma, nawet wiem gdzie jest to wydanie poradnika , u mojej mamy w
domy, wyprowadzając się wzięłm połowę gazet, resztę zostawiłam :(
Przepraszam za zamieszanie, ale ktoś to musi mieć. Może jest na stronie
kulinaria. ide zobaczyć. Jak będzie to wkleję.Oby było.

Wkn

1. Data: 2002-04-25 15:53:31

Temat: Odp: pomocy : sałatka z śledzia i buraków ???
Od: "klio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może pamiętasz jak wygląda okładka tego poradnika?

a sałatka - pycha - ja uwielbiam śledzie ;-)))

Klaudia

1. Data: 2002-04-25 16:25:08

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"klio" <k...@p...onet.pl> wrote:

(ciach)
>proszę o pomoc, sałatkę obiecałam teściowej na sobotnie przyjęcie urodzinowe
>i jestem w kropce :-(((

Moze cos takiego:
Sledz pod kozuchem I
2-3 filety sledziowe 1-2 marchewki 2 buraczki cwiklowe 1-2
cebule 2 jajka 1 jablko majonez zielenina typu: koperek,
pietruszka. Ugotowac buraczki cwiklowe, marchewke i jajka na twardo.
Wymoczone filety sledziowe rozdrobnic widelcem na male kawalki,
ulozyc na dnie salaterki. Na to polozyc warstwe marchwi startej na
tarce o malych dziurkach. Wymieszac majonez z woda do gestosci
smietany, posmarowac nim warstwe marchwi. Nastepnie polozyc
drobno posiekana cebule, wyrównac powierzchnie salatki,
posmarowac majonezem, potem polozyc warstwe jablek startych na tarce o
najmniejszych dziurkach, znów warstwa majonezu, nastepnie
warstwe buraczków cwiklowych startych na tarce. Ostatnia warstwe
posmarowac gestym majonezem i odstawic salatke na kilka godz. do
lodówki. Przed podaniem udekorowac salatke jajkami i zielenina, w
tym celu oddzielic ugotowane bialka od zóltek, rozdrobnic
widelcem lub zetrzec na tarce i ulozyc dekoracyjna kompozycje np.
szachownice + ozdoby z zieleniny.

przepis z grupy......

1. Data: 2002-04-25 16:53:56

Temat: Re: pomocy : sałatka z śledzia i buraków -kierunek na KT
Od: "Cezary Bartosinski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze sledzika pod pierzynka zjesz podaje dalej przepis

wiadomosci news:64hgcus7omfvldbg3b31t1mccv3rp7lh4t@4ax.com...

=-----

1. Data: 2002-04-25 17:57:42

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klio" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> cześć!
ciachj

1. Data: 2002-04-25 18:04:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-25 18:17:10

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Apr 2002 19:04:04 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>hasac....precz ze sledziami..zakladam Klub Przeciwnikow Sledzi
>Niezywych (a moze to Lobby?)..matko, KOLEJNY klub...
>
>Krysia
>>

>K.T. - starannie opakowana

Niech Zyja Sledzie Niezywe W Oleju I Cebulce!!!

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-25 18:20:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Niech Zyja Sledzie Niezywe W Oleju I Cebulce!!!
>

>Art(Gruby)
>Abyssus abyssum invocat.

a paszol!!!!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

KEBABIKI Z Grill-a
ciekawostki nt jedzenia
wiem, wiem, że to OT zupełne
Serdecznie dziękuję za przepisy na kruszonkę!
Pizza inaczej