pomocy, śmietana do zupy

1. Data: 2004-01-22 11:35:21

Temat: pomocy, śmietana do zupy
Od: "Włodek" <joanna.ch/SPAM/@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grupowicze, ile i jak dodać śmietany do ok. 3l ogórkowej na mięsku i tartych
ogórkach, pytanie dotyczy obiadu na 15.Włodek

1. Data: 2004-01-22 11:39:41

Temat: Re: pomocy, śmietana do zupy
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grupowicze, ile i jak dodać śmietany do ok. 3l ogórkowej na mięsku i
tartych
> ogórkach, pytanie dotyczy obiadu na 15.Włodek
====
Rozbełtaj kubek śmietany z paroma łyżkami zupy, wlej i już.

waldek
====

1. Data: 2004-01-22 11:44:42

Od: "Włodek" <joanna.ch/SPAM/@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-22 11:48:05

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

====
U mnie tak się robi.
Ale nic Ci nie przeszkadza dać mniej, a na talerzu dodać jeszcze trochę i
sprawdzić, czy z większą ilością nie będzie smaczniejsze.

waldek
====

1. Data: 2004-01-22 11:52:50

Od: "Włodek" <joanna.ch/SPAM/@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ====
> U mnie tak się robi.
.. czy z większą ilością nie będzie smaczniejsze.

> waldek

dzięki, zamelduję jak głodomory po powrocie ze szkoły potraktowały zupkę
tatusia.

1. Data: 2004-01-22 13:33:57

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:buod3r$69o$1@inews.gazeta.pl, Włodek wystukał(a):

> całe 200 ml, poważnie?

Ja nie zabielam całego gara tylko wlewam do szklanki po 1 - 1/2 łyżki
śmietany na łebka, dolewam kilka łyżek gorącej zupy, rozbełtam:-) i
dolewam do talerzy z nalaną już zupą.

gdaMa (Magda)

1. Data: 2004-01-22 15:13:01

Od: "Włodek" <joanna.ch/SPAM/@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:buod3r$69o$1@inews.gazeta.pl, Włodek wystukał(a):

> [...]

dzięki wszystkim, zupa wyszła całkiem smacznie, dzieci zyją nadal, chociaż
wydaje mi się, że miałem maleńkie grudki śmietany, ale za to II danie
skrzydełaka z kurczaka bejcowane oliwą z musztardą i odrobiną koncentratu
pomidorowego+zioła były BOSKIE

1. Data: 2004-01-22 18:22:20

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Włodek" wrote:
> wydaje mi się, że miałem maleńkie grudki śmietany

Te grudki powstaja przewaznie gdy uzywa sie smietany z "ulepszaczami".
Smietana, w ktorej sklad wchodzi tylko smietana, nie powinna sie
grudkowac. Przeczytaj skladniki na opakowaniu.
MB

1. Data: 2004-01-22 18:32:31

Od: "Klempa" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Smietana, w ktorej sklad wchodzi tylko smietana, nie powinna sie
> grudkowac. Przeczytaj skladniki na opakowaniu.

Śmietana w skłąd, której wchodzi tylko śmietana. A co to takiego? Zawsze mi
się wydawało, że śmietana to mieszanina róznych składników a nie śmietany.
Po jakiemu to, bo nawet nie po polskiemu.
Klempa

1. Data: 2004-01-23 00:16:05

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Klempa wrote:

> [...]
> się wydawało, że śmietana to mieszanina róznych składników a nie śmietany.
> Po jakiemu to, bo nawet nie po polskiemu.

OK, po polskiemu to tak: jesli wsrod skladnikow znajduje sie cokolwiek
co nie jest mlekiem, smietana, czy bakteriami zakwaszajacymi, to bedzie
to jakis ulepszacz. Np. skrobia, czy jakies zageszczacze, czy srodki
prezerwujace. Te skladniki powoduja, ze smietana zachowuje sie inaczej w
goracych potrawach, niz zwykla, czysta smietana.
MB

placek z makiem
Momo
rybki w sosie salsa (poszukiwany przepis)
zrazy
Jak flaki z olejem...