pomosty aortalno-wieńcowe

1. Data: 2001-02-10 17:30:42

Temat: pomosty aortalno-wieńcowe
Od: "leon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pięć lat temu miałem wszczepione pomosty aortalno-wieńcowe(bay-pas)czułem
się znakomicie,ostatnio czuję się gorzej.Może jest to efekt stresu lub
pogody.Jeżeli ktoś z grupy ma podobne problemy proszę o podzielenie się
nimi,pozdrawiam wszyskich z góry dziękuję
leon.

2. Data: 2001-02-11 00:18:21

Temat: Re: pomosty aortalno-wieńcowe
Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pogody.Jeżeli ktoś z grupy ma podobne problemy proszę o podzielenie się
> nimi,pozdrawiam wszyskich z góry dziękuję

Mysle, ze byloby celowe udac sie do kardiologa. Nie sadze, aby stress lub
pogoda mialy tutaj wiele do powiedzenia.

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2001-02-11 10:01:30

Temat: Odp: pomosty aortalno-wieńcowe
Od: Adam Śliwiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem w tym, że by-passy omijają uszkodzone miejsca, ale nie usuwają
przyczyny choroby i same ulegają uszkodzeniom podobnym, jak naczynia, które
trzeba było omijać. Wizyta u kardiologa będzie najlepszym rozwiązaniem;
niewykluczone, że trzeba będzie operować ponownie.
Pozdrawiam
Adam
a...@p...onet.pl

Użytkownik leon <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych