pomysł na prezent ?

1. Data: 2008-05-07 15:22:40

Temat: pomysł na prezent ?
Od: "Andzia" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Mam problem. A mianowicie pracuje w banku i dyrektor mojego oddziału
odchodzi. Szanuje ją jako człowieka i przełożonego , oczywiście zrzucamy się
na prezent ale pomyślałam że mogłabym dorzucić coś własnej roboty tylko
kompletnie nie wiem co to mogłoby być. W grę wchodzą : druty , szydełko,
haft, window color... w zasadzie wszystkie techniki.
Może ktoś mógłby mi doradzić co mogłabm zrobić ?
Ania

2. Data: 2008-05-07 15:53:42

Temat: Re: pomysł na prezent ?
Od: grania <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, że chodzi o kobietę, tylko w jakim wieku?
propozycja prezentów:
Serweta, serwetki,poduszka haftowana lub robiona na drutach albo na
szydełku.
Może też być bluzeczka na lato robiona na drutach czy szydełku.
Chyba starczy pomysłów teraz tylko robić.

3. Data: 2008-05-07 16:38:47

Od: "Andzia" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>Rozumiem, że chodzi o kobietę, tylko w jakim wieku?

sądzę ze okolo 40 - 45.
i mam tylko 2 tygodnie :) chodząc do pracy a po pracy zajmując się dzieckiem
:)

4. Data: 2008-05-07 16:53:05

Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andzia" <A...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> szydełko, haft, window color... w zasadzie wszystkie techniki.
> Może ktoś mógłby mi doradzić co mogłabm zrobić ?

Może obrobić szydełkową koronką kilka chusteczek do nosa?
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

5. Data: 2008-05-07 16:54:39

Od: Justyna <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andzia pisze:

> sądzę ze okolo 40 - 45.
> i mam tylko 2 tygodnie :) chodząc do pracy a po pracy zajmując się dzieckiem
> :)

To raczej będzie ciężko :) Robótki są czasochłonne. Może zrób po prostu
kartkę, możesz coś wyhaftować i wkleić na kartkę, napisać życzenia,
podziękowania.

6. Data: 2008-05-08 08:20:37

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Maj, 17:22, "Andzia" <A...@p...fm> wrote:
> [...]
> haft, window color... w zasadzie wszystkie techniki.
> Może ktoś mógłby mi doradzić co mogłabm zrobić ?

Witam,
może takie coś : http://picasaweb.google.com/rodica.adina/Ronde -
drobne rzeczy, więc i szybko można je zrobić a bardzo ładne.
Ela

7. Data: 2008-05-08 12:30:30

Od: krzysia <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 10:20, e...@p...onet.pl wrote:

> Witam,
> może takie coś :http://picasaweb.google.com/rodica.adina/Ronde-
> drobne rzeczy, więc i szybko można je zrobić a bardzo ładne.
> Ela

Jeśli w grę wchodzą wszystkie techniki to zrób oiękna kartkę
pergamanową a w niej zamieść piękne serdeczne życzenia

8. Data: 2008-05-08 17:51:54

Od: "Andzia" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>może takie coś : >http://picasaweb.google.com/rodica.adina/Ronde -
>drobne rzeczy, więc i szybko można je zrobić a bardzo >ładne.
>Ela

A skąd wziąść idealnie dopasowane kółko??
Pomysł bardzo mi się podoba :)

9. Data: 2008-05-08 18:03:41

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd wziąść idealnie dopasowane kółko??
> Pomysł bardzo mi się podoba :)

Może tu:
www.amelia.globalhost.pl
dokładnie tu:
http://amelia.globalhost.pl/product_info.php?product
s_id=245&osCsid=818
cb00263106faf99bc6ecb843bb46c

10. Data: 2008-05-09 06:56:06

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 19:51, "Andzia" <A...@p...fm> wrote:

> A skąd wziąść idealnie dopasowane kółko??
> Pomysł bardzo mi się podoba :)

Nie kupowałam nigdy takich kółek ale wydaje mi się, że w dobrze
zaopatrzonej pasmanterii, gdzie oprócz typowo pasmanteryjnych rzeczy
są również przybory do decoupage'u czy tworzenia biżuterii, powinny
być i takie kółeczka. Jest to chyba najszybszy sposób-spróbować w
pasmanteriach w swoim mieście.
Pozdrawiam, Ela

zakochałam się i co zrobic :) Lanarte Calineczka SZUKAM
wzory
Druty
Druty
Druty