pomysł na rodziców w wieku 50+

1. Data: 2008-03-17 13:24:29

Temat: pomysł na rodziców w wieku 50+
Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mieszkam i pracuję 200 km od domu rodzinnego. Mój młodszy brat jeszcze
studiuje (w tym samym mieście co ja). Nasi rodzicie tata (52 lata),
mama (46 lat) zostali sami w domu. Od pewnego czasu obserwuję, że
trudno im pogodzić się z tym, że teraz są sami. Nie mogą znaleźć dla
siebie zajęcia. Cały czas bardzo przeżywają wszystkie problemy moje i
brata. Wydaje mi się, że po 27 latach małżeństwa coraz gorzej się
razem dogadują. Prawie wszystkie wspólne cele już razem osiągnęli.
(urządzenie mieszkania, wychowanie dzieci itd.).

Chciałbym znaleźć/zaproponować im jakieś wspólne zajęcie. Myślałem o
jakiś sportach, ale mój tata jest raczej schorowany i ciężko go będzie
namówić do większej aktywności fizycznej. Taniec też raczej odpada.

Moje pytanie: jakie hobby podsunąć luidziom po 50, żeby ich
zainteresowało i żeby byli razem szczęśliwi?

Pozdrawiam,
Leon

2. Data: 2008-03-17 14:54:50

Temat: Re: pomysł na rodziców w wieku 50+
Od: "Nesti" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
Witam,

Moje pytanie: jakie hobby podsunąć luidziom po 50, żeby ich
zainteresowało i żeby byli razem szczęśliwi?

Pozdrawiam,
Leon

Może jakiegoś zwierzaka..wspólna opieka i spacery z psem może by im dobrze
zrobiły...o ile lubią zwierzeta ..

Pozdrawiam
N.

3. Data: 2008-03-17 15:08:52

Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Moje pytanie: jakie hobby podsunąć luidziom po 50, żeby ich
> zainteresowało i żeby byli razem szczęśliwi?

Nowe dziecko? Albo wnuki?

Justyna

4. Data: 2008-03-18 00:21:00

Od: "FiONA" <1...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Moje pytanie: jakie hobby podsunąć luidziom po 50, żeby ich
> zainteresowało i żeby byli razem szczęśliwi?

Należy kupić laptopa

5. Data: 2008-03-18 03:18:43

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Moje pytanie: jakie hobby podsunąć luidziom po 50, żeby ich
> zainteresowało i żeby byli razem szczęśliwi?

wnuki :)

i.

6. Data: 2008-03-18 10:52:56

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

l...@g...com napisał/wrote dnia/on 2008-03-17 14:24:

> Moje pytanie: jakie hobby podsunąć luidziom po 50, żeby ich
> zainteresowało i żeby byli razem szczęśliwi?

To chyba oczywiste - zapewnić im wnuki.

Pozdr,
--
ŁK

7. Data: 2008-03-18 11:58:53

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki pisze:

> To chyba oczywiste - zapewnić im wnuki.

Pewnie. Jak ktoś przekracza 50 to już tylko wnuki mogą go interesować :/

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

8. Data: 2008-03-18 12:05:09

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie. Jak ktoś przekracza 50 to już tylko wnuki mogą go interesować :/

w przpadku 50 latkow, ktorzy sami do tej pory nie maja swojego hobby, ktorzy
nie maja wlasnego zycia bo ich zycie to byla rodzina tylko i wylacznie, to
tylko wnuki im radosc zycia moga zapewnic. W tym przypadku to jedyne sensowne
rozwiazanie.
ja znam pelno 50 latkow, ktorzy doczekac sie nie mogli kiedy dzieci wyfruna z
gniazdek, pewnie tesknia tez i z rozrzewnieniem wspominaja pelna chate dzieci,
ale teraz maja czas dla siebie, na podroze, na swoje zainteresowania. Ale o te
trzeba dbac jak sie i dzieci w domu ma, a nie zyc tylko dla dzieci, a kiedy
dzieci wyfruna to sie sens zycia zawala...

i.

9. Data: 2008-03-18 12:05:20

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@g...com pisze:

> Moje pytanie: jakie hobby podsunąć luidziom po 50, żeby ich
> zainteresowało i żeby byli razem szczęśliwi?

Ty lepiej wiesz co lubią Twoi rodzice. Wyobraź sobie siebie na ich
miejscu tylko mniej sprawnego i pomyśl.

LL

10. Data: 2008-03-18 12:12:21

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to przeciez napisal:
[...]

wynika z tego, ze nic poza domem i rodzina nie mieli....

i.

W jaki sposób przygotowujecie się do ?wi?t Zmartwychwstania Pańskiego?
dlaczego jeste?cie szczę?liwymi kobietami.
^ wirusowe z a p a l e n i e m o z g u
jak wychodzi się za m?ż za muzułmanina.
Bóg dał nam też małżeństwo.