pomysł na strój-krokus szukam

1. Data: 2006-03-08 18:12:59

Temat: pomysł na strój-krokus szukam
Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane poszukuję pomysłu na strój dla syna. Występuje w szkolnym
przedstawieniu jako kwiat krokus i muszę stworzyć dla niego strój. Może
macie jakieś pomysły, wiem że jesteście niesamowicie twórcze więc może coś
się wykluje
Bardzo proszę o pomoc całuski Syla

2. Data: 2006-03-09 01:11:54

Temat: Re: pomysł na strój-krokus szukam
Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> macie jakieś pomysły, wiem że jesteście niesamowicie twórcze więc może coś

Może wyciąć z bibuły albo uszyć coś w rodzaju fioletowej peleryny wycinanej
w dość duże zęby? Na głowę dodałabym żółtą czapeczkę (choćby bejsbolówkę)
jako żółte pręciki/słupki kwiatu (albo w wariancie bardziej wyrafinowanym
pręciki jako antenki z kulką na końcu na tej czapeczce) i do tego zielone
spodnie. To taki najprostszy wariant...

--
AgaM
http://pasmanteria.swistak.pl/

[OT}Szukam nadawcy maila ze swietną kurą na szydełku
Pudelko
[szydełko] wzór na sweter bądź płaszczyk z koła
byla strona szydelkowa?
xxx-jajka pomocy !!