pomysl na zapiecie bransoletki

1. Data: 2004-05-06 18:36:01

Temat: pomysl na zapiecie bransoletki
Od: "tifetka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, macie moze jakis pomysl na zapiecie bransoletki z muliny?
zawiązywanie odpada, ale moze znacie cos lepszego?...

pozdrawiam

Paulina

1. Data: 2004-05-06 19:33:29

Temat: Re: pomysl na zapiecie bransoletki
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
jak kiedys robilam takie bransoletki to przyszywalam malutki zatrzask
pozdrawiam serdecznie

--
Myszka + Ziarenko ( ~wrzesien 2004 )

1. Data: 2004-05-07 07:07:11

Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktos widzial w sieci albo posiada samouczek do robienia takich
bransoletek?
aga

1. Data: 2004-05-07 07:45:26

Temat: Odp: pomysl na zapiecie bransoletki
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ktos widzial w sieci albo posiada samouczek do robienia takich
> bransoletek?
aga

http://strony.wp.pl/wp/bransoletki/mala.html/
http://www.ensi.prv.pl/
albo wpisz w google "friendship bracelets" i wyskocza ci setki linkow
zagranicznych :))
Pozdrawiam

Pusia
(Strasbourg a czasami Bialystok)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**
GG1324004 Yahoo Messenger login pusiaaa

1. Data: 2004-05-07 08:09:47

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pusia" napisała:
> http://strony.wp.pl/wp/bransoletki/mala.html/

Uwaga: nie wiem, czy u Was jest tak samo, ale u mnie po kliknieciu na ten
link otwiera sie od razu dwadziescia innych okien internetowych; testowalam
kilkakrotnie i za kazdym razem dzialo sie to samo :o(

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-05-07 08:24:04

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
testowalam
> kilkakrotnie i za kazdym razem dzialo sie to samo :o(

A to zdziwko,bo u mnie jest ok,otwiera sie tylko stronka podstawowa..hmmm
Pusia

1. Data: 2004-05-07 08:38:21

Od: "Iska" <r...@p...tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiscie cos sie autorce strony popsulo ale jeszcze nie tak dawno
dzialalo wszystko poprawnie
Proponuje uzyc linku
http://bransoletki.friko.pl/prace/osoby/Czaria/Czari
a.html
tam jest pokazany mój pomysk na zapięcia bransoletek
rzep(6 od górzy) lub zapiecia do strojow kapielowych(7 od gory) i korali z
pasmanterii(nr 5 od gory)
Jakosć zdjecia jest niezbyt dobra ale moze to cos komus pomoze
Iska

1. Data: 2004-05-08 18:09:40

Od: "Milou" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje uzyc linku
> http://bransoletki.friko.pl/prace/osoby/Czaria/Czari
a.html
> tam jest pokazany mój pomysk na zapięcia bransoletek

hmm nie wiem jak wam, ale mi sie ta stronka nie otwiera :( blad nr 404 :(

Milou

1. Data: 2004-05-09 07:06:15

Od: FK <a...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora

"Milou" <m...@p...onet.pl> wrote in
> [...]
a.html[ciach]
> hmm nie wiem jak wam, ale mi sie ta stronka nie otwiera :( blad nr
> 404 :(
[ciach]
wejdz tam przez strone glowna
http://bransoletki.friko.pl/duza.html
Pozdrowienia
Ewa

--
Ewa (Den Haag, Bialystok)

xxx długopisy i inne przybory szkolne - szukam
co na prezent?
Re: [OT] dziwne wiad.
xxx andaluzja
[szydelko] bluzki, sukienka