pomysł potrzebny

1. Data: 2009-04-15 14:52:50

Temat: pomysł potrzebny
Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest sobie taki kran http://yfrog.com/0mimg1613gj
próby z kamieniem przyniosły raczej marny efekt.
Dobra rada potrzebna czym tą rurę
`obudować` żeby ładnie wyglądała
lub komponowała się z trawnikiem ?

2. Data: 2009-04-16 09:06:46

Temat: Re: pomysł potrzebny
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik atman napisał:
> Jest sobie taki kran http://yfrog.com/0mimg1613gj
> próby z kamieniem przyniosły raczej marny efekt.
> Dobra rada potrzebna czym tą rurę
> `obudować` żeby ładnie wyglądała
> lub komponowała się z trawnikiem ?

Można "ubrać" w beczułkę bez dna, ale ta wanna MSZ jeszcze
brzydsza od rury :(

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2009-04-16 10:17:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

Czy to musi wystawać ponad trawnik?

4. Data: 2009-04-16 11:47:34

Od: Kolega Prezesa <k...@p...pis.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

atman pisze:
> Jest sobie taki kran http://yfrog.com/0mimg1613gj
> próby z kamieniem przyniosły raczej marny efekt.
> Dobra rada potrzebna czym tą rurę
> `obudować` żeby ładnie wyglądała
> lub komponowała się z trawnikiem ?

masz już wannę, więc dostaw kibel i będzie piękny komplecik
KP

5. Data: 2009-04-16 12:06:45

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kolega Prezesa" <k...@p...pis.org.pl> napisał w wiadomości

> masz już wannę, więc dostaw kibel i będzie piękny komplecik

Aż tak razi ta wanna ?
Bo bardzo się przydaje, czasami wiadro wody się przeleje
to nie ma problemu bajorka/błota, poza tym można stawiać
doniczki z roślinami w wodzie.
Do Panslavisty:
tak, lepiej aby kran był nad ziemią
bo nie trzeba się za każdym razem schylać.
Pytam o pomysł obudowania tej rury.

6. Data: 2009-04-16 12:22:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Do Panslavisty:
> tak, lepiej aby kran był nad ziemią
> bo nie trzeba się za każdym razem schylać.

Przecież nie jest potrzebny cały czas. A to znaczy, że trzeba niewielkiej
inwestycji w taśmy kroplujące lub zraszacze wynurzalne i nie męczyć się z
konewką, po której nie tylko bóle mięsni ale i reumatyzm murowany... Inna
sprawa mały dekielek na malusienkiej studzience a w niej złącze podobne jak
do kompresora - wtykasz kawałek rurki bez schylania się i woda płynie...

7. Data: 2009-04-16 15:22:46

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak
> do kompresora - wtykasz kawałek rurki bez schylania się i woda płynie...

dzięki, coś wymyślę ;)

8. Data: 2009-04-16 21:09:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2009 16:52:50 +0200, atman napisał(a):

> (...) czym tą rurę
> `obudować` żeby ładnie wyglądała
> lub komponowała się z trawnikiem ?

Siusiającym chłopcem - parę kamieni dołożyć na dole, ogipsować, przykleić
siusiaka, zabezpieczyć preparatem impregnującym...
:-)
A wannę wywalic i zrobić ładne oczko wodne z nenufarami.

Opcja rustykalna: ładna rzeźba świątka oraz zamiast wanny cebrzyk
drewniany...

Gdybym mieszkała blisko, miałbyś świątka lub chłopca po kosztach surowców -
lubię takie bawitka :-)

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

9. Data: 2009-04-16 21:15:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2009 23:09:59 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> drewniany...
>
> Gdybym mieszkała blisko, miałbyś świątka lub chłopca po kosztach surowców -

...a efekt marny z tym kamieniem na zdjęciu, bo nie dałeś do konstrukcji
stelaża z drutu oraz w środek wokół rury warstwy izolującej i mechanicznie
elastycznej=pracującej...

Inna wersja: spróbuj odkuć wszystko, przy rurze wbij drugą, wysoką,
pionowo, wszystko owiń nieregularnie zieloną siatką ogrodniczą i posadź
przy siatce coś wijącego, najlepiej wiciokrzew. Będze i pięknie, i łatwo. A
wannę wywal i zrób oczko wodne.

10. Data: 2009-04-17 06:38:49

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pionowo, wszystko owiń nieregularnie zieloną siatką ogrodniczą i posadź
> przy siatce coś wijącego, najlepiej wiciokrzew. Będze i pięknie, i łatwo.

Ta wersja wygrała ;-)
rura + milin + cebrzyk.
Dzięki.

Malowanie domu drewnianego pistoletem ..
Skoszona trawa - moje przemyślenia :)
Nóż do mulczowania - jest sens?
Werbena na balkon
Moje pomidorki.