Re: poped sexualny

From: "Piotr Slowinski" <P...@i...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: poped sexualny
Date: Mon, 8 Jul 2002 15:25:51 +0100

"KUBA" <g...@w...pl> wrote in message news:aga61u$ec4$1@news.tpi.pl...
> WItam!
> MOja dziewczyna (18lat) od kilku miesiecy przyjmuje cilest i niestety:(
jej
> poped sexualny zmalal , Pytanie jest takie czy to jest chwilowe? slyszalem
> od kogos ze po jakims czasie sie to wyrowna i bedzie wszystko ok, jaka
jest
> alternatywa dla tych pigulek, (trojfazowe?), chodzi mi tylko o bardzo
pewne
> sposoby zabezpieczen.
> Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

To chyba raczej niezbyt na temat, ale kto wie???

Czy aby nie takie wlasnie jest ich dzialanie -
bo jak sie "nie bedzie chcialo", to i problemu nie bedzie?
"Zamiast" to przeciez najskuteczniejsza metoda.

Urban z pewnoscia dopatrzylby sie tu dzialania kleru,
ktory poprzez swojego agenta dodaje bromu do pigulek,
antysemici podejrzewaliby spisek żydowski
majacy na celu ostateczna likwidacje
kwestii gojowskiej poprzez zanik reprodukcji,
a moze to Bin Laden dolewa tego bromu???

Pozdrowienia
Piotr