poprawa pamieci a NOTROPIL

1. Data: 2001-09-04 20:48:43

Temat: poprawa pamieci a NOTROPIL
Od: "Cantor" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow,
Czy prawda jest, ze NOTROPIL jest nieszkodliwym suplementem ulatwiajacym
zapamietywanie. Prosze o jakiekolwiek informacje (jak dziala, efekty
uboczne, w jakich przypadkach nalezy stosowac, itd), albo gdzie moge je
znalezc w sieci.
Wiem ze jest tylko na recepte.

Dziekuje
Cantor

2. Data: 2001-09-04 20:52:25

Temat: Re: poprawa pamieci a NOTROPIL
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cantor napisał:

> [...]
> zapamietywanie. Prosze o jakiekolwiek informacje (jak dziala, efekty
> uboczne, w jakich przypadkach nalezy stosowac, itd), albo gdzie moge je

Uzywaja go stare babcie i teraz duzo stanial bo jest chyba juz krajowy
ale trzeba uwazac na nerki

3. Data: 2001-09-04 21:07:00

Od: "Robert Slisz \(Siwy\)" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej nie wpłynie na pamięć u zdrowego.

Nie pomoże w egzaminach.

Wogóle działanie niezbyt mocne.

--
Robert Ślisz (Siwy)
s...@p...onet.pl s...@p...clinika.pl

4. Data: 2001-09-05 06:39:07

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Sep 2001 22:52:25 +0200, Jacek <p...@p...onet.pl>
wrote:

>Uzywaja go stare babcie i teraz duzo stanial bo jest chyba juz krajowy

Jak zwykle masz zle wiadomosci....

--
Franz M.

expert na pl.sci.medycyna:
"Nogi nie pachna same od siebie, ale od niewlasciwych butow"

5. Data: 2001-09-05 06:42:57

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Sep 2001 22:48:43 +0200, "Cantor" <c...@g...pl> wrote:

>Czy prawda jest, ze NOTROPIL jest nieszkodliwym suplementem ulatwiajacym
>zapamietywanie. Prosze o jakiekolwiek informacje
Z tym zapamietywaniem to roznie bywa... testowalem kiedys razem z
kawa... daje naped i wigor ale czasami przechodzi to w malpi humor a
nie ped do wiedzy :)
Podobno tylko dawka 1.2 stososowana przez jakis czas daje zauwazalne
efekty - jak jest u zdrowych - nie wiem.
Nizsze dawki stosuje sie gownie u dzieci

>Wiem ze jest tylko na recepte.
Jak sie uprzesz ze dla babci to pewnie dostaniesz :)

6. Data: 2001-09-05 07:26:29

Od: "Cantor" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Franz Maurer™" <f...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> efekty - jak jest u zdrowych - nie wiem.
> Nizsze dawki stosuje sie gownie u dzieci

> Jak sie uprzesz ze dla babci to pewnie dostaniesz :)

A moze podalibyscie jakies szczegoly - co to za lek?
Czy mozna go brac non stop. Jak dziala.

C.

7. Data: 2001-09-05 07:43:04

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Sep 2001 09:26:29 +0200, "Cantor" <c...@g...pl> wrote:

>A moze podalibyscie jakies szczegoly - co to za lek?
>Czy mozna go brac non stop. Jak dziala.
Tak ogolnie o tej grupie:
http://www.psyche.pl/Docs/lekiprokognitywne.htm

Sam nootropil jest uwazany za jeden z bezpieczniejszych lekow - ma
bardzo wysoki indeks terapeutyczny. Usprawnianie metabolizmu komórek
nerwowych, zwiększa rezerwę energetyczną - stosuje sie np. we wlewie
po wszelkich operacjach neurologicznych, w zaburzeniach po udarach i
wylewach, w terapii choroby alkoholowej a takze u dzieci podczas
terapii logopedycznej

8. Data: 2001-09-05 07:59:00

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Franz Maurer™ napisał:

> Jak zwykle masz zle wiadomosci....

Informacje mam dobre, bo sasiadka jest babcia i spozywa netropil.
Kiedys mowila ze jest drogi na recepte, teraz mowi ze potanial i pokazala
mi polskie opakowanie.
Lekarz jej powiedzial ze musi go zazywac juz do konca zycia.

9. Data: 2001-09-05 08:13:00

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze podalibyscie jakies szczegoly - co to za lek?
> Czy mozna go brac non stop. Jak dziala.

Skad to nagle zainteresowanie, gdy Nootropil jest znany od 5 lat.
Podawany jest w osrodkach geriatrycznym osobom chorym na Alzheimera

10. Data: 2001-09-05 08:20:23

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Sep 2001 09:59:00 +0200, Jacek <p...@p...onet.pl>
wrote:

>Informacje mam dobre, bo sasiadka jest babcia i spozywa netropil.
>Kiedys mowila ze jest drogi na recepte, teraz mowi ze potanial i pokazala
>mi polskie opakowanie.

Przy dawkowaniu 1-1-0 i dawce 1.2 wychodzi tak czy siak ponad 50
pln/miesiac - to juz tanio nie jest
--
Franz M.

expert na pl.sci.medycyna:
"Nogi nie pachna same od siebie, ale od niewlasciwych butow"

do lekarza - rozpoznanie po lacinie - pilne!
Watroba a tluszcze
bulimia
pytanie
dziwny problem