poprawiajacy humor przepis na ciasto ;-)

1. Data: 2001-12-21 18:32:48

Temat: poprawiajacy humor przepis na ciasto ;-)
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje, ze zdaze zanim wszyscy rozjada sie na swieta - przykro mi, ze
otatnio tu nie bywam, ale nie mialam czasu. Teraz zaczynam nadrabiac i
miejmy nadzieje, ze tak juz zostanie :-) Zupelnie dla mnie nietypowo podaje
przepis na swiateczne ciasto, dostalam go wraz z zyczeniami od bliskiej
osoby i mam nadzieje, ze spodoba sie Wam tak jak mnie ;-)
A oto ciasto (polskie znaki diakrytyczne byly w oryginale - mam nadzieje, ze
wyswiela sie u was bez problemu)
Składniki:
- 1 kostka masła,
- 2 szklanka cukru,
- 1 łyżeczka soli
- 4 jajka
- 1 szklanka suszonych owoców,
- 1 szklanka orzechów
- sok cytrynowy
- proszek do pieczenia
- 3-4 szklanki dobrej whisky

Sposób przygotowania:

Przed rozpoczęciem mieszania składników sprawdź czy whisky
jest dobrej jakości. Dobra ... prawda? Przygotuj teraz dużą miskę,
szklankę itp. utensylia kuchenne. Sprawdź czy na pewno whisky jest taka
jak trzeba ... by być tego pewnym nalej jedną szklankę i wypij tak szybko,
jak to tylko możliwe.

Powtórz operację.

Przy użyciu miksera elektrycznego ubij kostkę masła na puszystą masę,
dodaj łyżeszke sukru i ubjaj dalej.

W miedzyszasie zprawdź czy wisky jest na pewno taka jak czeba. Najlepiej
sklaneczke. Otfórz druga butelkie jeźli czeba. Wszuś do mniski dwa
jajki, obje szlanki z owosami i upijaj je mikserem. Sprawś jakoź wiski
żepy pootem gośie nie mufili sze jest trojnoca. Wszuś do miszki szyśką sul
jaka masz w domu czy so tam masz szysko jedno so, f sumje fsale nie nie
ma snaszenia so fszuśisz ! Fypij skok sytrynnmowy.

Fymjeszaj fszysko z oszehami i sukrem fszystko jedno i frzudź monki ile
tam masz fdomu, osmaruj piesyk masem i wyklej siasto na plache piesyka,
usaw ko na 350 stofni, saaaamknij źwiszki. Sprawś jakoś fiski sostanej
ot pieszenia siasta i iś spaś.

Wesolych Swiat ;-)
Buziaki
Wasza Lady Grey (to znaczy, ten tego - Herbatka ;-)
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-12-21 18:44:43

Temat: Re: poprawiajacy humor przepis na ciasto ;-)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@d...com.pl (Herbatka) wrote:

>Wasza Lady Grey (to znaczy, ten tego - Herbatka ;-)

..Elle Grey....Herbatka

AW.

1. Data: 2001-12-21 18:46:38

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> ..Elle Grey....Herbatka
>
> AW.
widze, ze ciasto sie udalo ;-PPP

1. Data: 2001-12-21 21:22:27

Od: "Dorota B." <D...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Składniki:
> - 1 kostka masła,
> - 2 szklanka cukru,
> - 1 łyżeczka soli
> - 4 jajka
> - 1 szklanka suszonych owoców,
> - 1 szklanka orzechów
> - sok cytrynowy
> - proszek do pieczenia
> - 3-4 szklanki dobrej whisky

bez maki??????

1. Data: 2001-12-21 21:37:22

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-21 22:56:14

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota B." <D...@b...pl> napisał w wiadomości
Tak mi się skojarzyło: jest taki utwór Toola pt. "Eier von Satan",
tekst to przepis na jakieś magiczne danie. Taki referen się tam
pojawia: "... und keine Eier!" :-)

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

1. Data: 2001-12-21 23:40:55

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wesolych Swiat ;-)
> Buziaki

Bardzo dziekuje, buziaki z powrotem, wszystkiego dobrego
m-gosia

1. Data: 2001-12-22 12:27:22

Od: "Dorota B." <D...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a przeczytalas do konca ??