Re: poprawiony tekst_ bez PL

From: Marsel <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: poprawiony tekst_ bez PL
Date: Sat, 18 May 2002 15:37:41 +0200

grzechutek napisał(a):

> Tam napisalam i nikt mi nie odpowiedzial.
> Napisalam do policji - takiej gdzie sie tym zajmuja.
> Tez mnie olali...
> Teraz prokuratura sie tym zajmuje...ale to trwa i trwa...
>
> karolka

trwa.. rozumiem twój niepokój.. i mysle ze rzeczywiscie kontakt z kims
któ móglby Cie wesprzec w tym oczekiwaniu bardzo by ci pomógł..
pare dni temu ajtne napisał(a):

> Tak, prawie w każdym większym mieście są Ośrodki Interwencji Kryzysowej,
> możesz zlokalizować taki ośrodek dzwoniąc np. pod 988 (telefon zaufania) lub
> 0-800-12-00-02 (bezpłatna niebieska linia dla ofiar przemocy, telefon
> czynny: pn-sob: 10-22, niedziele i święta: 10-16). W ośrodkach pracują
> prawnicy, psychologowie, pracownicy socjalni, często przy ośrodku jest
> hostel dla ofiar przemocy. POmoc jest udzieana bezpłatnie, nie trzeba
> żadnego skierowania.

ale niestety to tez widac nie zawsze sie sprawdza.. a moze to dlatego ze
jest weekend? kiedy tam pisałas? moze trzeba poczekac chwile na odzew
byłem na stronie i zauwazyłem ze jest tez lista dyskusyjna.. czy tam
próbowas?
jesli to faktycznie funkcjonuje, to powinnas tam spotkac sie ze
zrozumieniem wsród ludzmi o podobnych problemach. ludzi którzy mogliby
podzilic sie swoim doswiadczeniem, nie kooniecznie z fachowcami..
to czesto bywa równie cenne.
mysle ze ze zwyklimi ludzie czesto sie łatwiej porozumiec... próbowałas?
ciekaw jestem czy to funkcjonuje.

pozdrawiam
Marsel