poprawioone przeliczniki

1. Data: 2002-09-27 07:50:46

Temat: Re: poprawioone przeliczniki
Od: "kroowka" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Kobietki i Chłopaczki
> dostałam właśnie poprawiony przelicznik mulin Ariadna -coats-DMC.
> Więc zapraszam wszystkich chętnych do odbioru a szczególnie tych którzy
już
> mają poprzednią wersję ode mnie.Przykro mi tylko że "pewne źródło" nie
> okazało sie tak do kńca pewne.Ale najważniejsze że otrzymałam poprawki bo
> świadczy o solidności firmy i to sie liczy.

to ja poproszę :)))))))))
z góry dzięki wielkie

--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-09-27 07:53:18

Temat: poprawioone przeliczniki
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
okazało sie tak do kńca pewne.Ale najważniejsze że otrzymałam poprawki bo to
świadczy o solidności firmy i to sie liczy.
miłego dnia
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2002-09-27 08:05:24

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okazało sie tak do kńca pewne.Ale najważniejsze że otrzymałam poprawki bo
> świadczy o solidności firmy i to sie liczy.

Ja poproszę również :)

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2002-09-27 09:38:26

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazało sie tak do kńca pewne.Ale najważniejsze że otrzymałam poprawki bo
> świadczy o solidności firmy i to sie liczy.

No to ja też poproszę

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-09-27 11:33:53

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

... i ja też i ja też .... ;-)) bardzo proszę
Asia

1. Data: 2002-09-27 12:27:20

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli można, to ja bardzo proszę.
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

m...@s...pl

1. Data: 2002-09-27 13:52:44

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESC :)
Ja tak powoli sie w to wkrecam.
Poprosze jesli mozna tez przelicznik, bo zawsze w pasmanterii mam problemy.
Beazuku

1. Data: 2002-09-28 19:59:57

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazało sie tak do kńca pewne.Ale najważniejsze że otrzymałam poprawki bo
> świadczy o solidności firmy i to sie liczy.
Usmiecham sie pieknie o nie :)))))))))))))))) !
Anka
--
^ ^
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2002-09-29 09:23:20

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ja tez moge prosić?1
Dzieki z gory.
Goska

1. Data: 2002-09-29 09:53:24

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazało sie tak do kńca pewne.Ale najważniejsze że otrzymałam poprawki bo to
> świadczy o solidności firmy i to sie liczy.

Kasiu dołączam do "oczekujących"- wielkie dzięki:)))
Ewa(Wrocław)

Dorota Orzeszak
witam wszystkich
ale mnie naszlo :-)