popsutą kosiarę spalinową/piłę ktoś ma?

1. Data: 2004-07-08 08:43:50

Temat: popsutą kosiarę spalinową/piłę ktoś ma?
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://arbiter.pl/galeria/184

Takie coś bym sobie zrobił, bo to prosta sprawa

Kiedyś już pisałem tu, że poszukuję takiego silnika, ale bez odpowiedzi :-(

Pozdrawiam

Jacek

2. Data: 2004-07-09 02:48:48

Temat: Re: popsutą kosiarę spalinową/piłę ktoś ma?
Od: "TT" <t...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agent 0700" <k...@w...pl> napisał
> http://arbiter.pl/galeria/184
> Takie coś bym sobie zrobił, bo to prosta sprawa
rare poprawek wprowadzić by trzeba

> Kiedyś już pisałem tu, że poszukuję takiego silnika, ale bez odpowiedzi :-(
można taki kupić za 100 - 150 zł na giełdzie w Lubinie (przykładowo)
lub wszędzie tam gdzie wożą szmelc z niemieckich wystawek...
przed zakupem silnika trzeba odkręcić tłumik i obejrzeć przez kanał wydechowy
tłok i pierścienie jak są rysy szukasz następnego...

TT

3. Data: 2004-07-09 09:12:57

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tłok i pierścienie jak są rysy szukasz następnego...

okiej, lecę na giełdę

Jacek

4. Data: 2004-07-09 14:01:31

Od: "TT" <t...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agent 0700" napisał
> okiej, lecę na giełdę
i nie wiem czy się nabijasz czy co bo ja kupiłem niezła piłę za 140 zł
silnik jak marzenie ale trzeba mieć fart i nie napalać się na to co jest
... cierpliwość popłaca...
temat "motorowerka" rzuciłem w pracy... wstępne wnioski:
rama z profili kwadratowych lub prostokątnych (te drugie lepsze)
hamulec musi być (tarczowy od roweru)
osłony łańcucha... dostać takim to sama rozkosz...
układ kierowniczy... ten na fotkach to ... hmmm domyśl się..
... najśmieszniejsze jest to że mam ochotę zamienić piłę na coś takiego...
TT

5. Data: 2004-07-09 19:10:27

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TT" <t...@a...net.pl>
[...]
> ... najśmieszniejsze jest to że mam ochotę zamienić piłę na coś
takiego...

A będzie to spełniać w ogrodzie jakąś pożyteczną rolę?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

6. Data: 2004-07-09 20:22:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message
> [...]
> takiego...
>
> A będzie to spełniać w ogrodzie jakąś pożyteczną rolę?

"Cos takiego" zawsze jest w ogrodzie potrzebne.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-07-10 07:20:05

Od: "TT" <t...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" napisał
> [...]
> takiego...
> A będzie to spełniać w ogrodzie jakąś pożyteczną rolę?
bronę można podczepić... :+)
wiem że NTG ale... ;+)
TT

8. Data: 2004-07-12 11:33:54

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Cos takiego" zawsze jest w ogrodzie potrzebne.

Jak masz do ogródka 5 km to czym pojedziesz?

Jacek

kora do ogrodu
czym przykleić żwir rzeczny do folii
iglaki na zywoplot!