pora wstawania a waga - ciekawe...

1. Data: 2005-07-13 14:47:12

Temat: pora wstawania a waga - ciekawe...
Od: soomal <s...@o...pl.XXX> szukaj wiadomości tego autora

Zwykle wstaje i waze sie o 9. Z moich tygodniowych obserwacji wnioskuje, ze
przez noc trace zwykle 1,5 kg. Jednak dzis wstalem godzine wczesniej by
pobiegac i zauwazylem, ze w ciagu nocy stracilem tylko 400g. Wstanie
godzine wczesniej spowodowalo rowniez to, ze nie czulem zbyt duzo energii.
A gdy zwykle wstawalem o 9. wszystko bylo "spoko".

Co wy na to?

Wnioskuje, ze organizm w trakcie "nocy" najwiecej tluszczu pali przed samym
przewidywanym obudzeniem.

--
pozdr, sOOmal

2. Data: 2005-07-13 15:05:02

Temat: Re: pora wstawania a waga - ciekawe...
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

soomal napisał(a):

> Wnioskuje, ze organizm w trakcie "nocy" najwiecej tluszczu pali przed samym
> przewidywanym obudzeniem.

robisz pewien blad w zalozeniu - uwazasz, ze roznica wagi = roznica w
tkance tluszczowej
a przeciez jest jeszcze np poziom wody, ktory zmienia sie duzo bardziej
dynamicznie niz tkanka tluszczowa.
roznice w poziomie wody w organizmie moga wynosic dobowo ok 2kg

pozd
WiRAHA

3. Data: 2005-07-13 15:39:44

Od: aratorn <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

soomal napisał(a):
> Z moich tygodniowych obserwacji wnioskuje, ze
> przez noc trace zwykle 1,5 kg. Jednak dzis wstalem godzine wczesniej by
> pobiegac i zauwazylem, ze w ciagu nocy stracilem tylko 400g.
Heh, trzeba było zacząć od wizyty w ubikacji, a dopiero potem się zważyć.:)
A na poważnie, to dobowa waga waha się znacznie i zależy od zbyt wielu
czynników - to nie tylko prosta utrata wody, czy tłuszczu. Ja już dawno
zarzuciłem podobne obserwacje, bo do niczego nie prowadzą.
Pozdr, Tomek

obnizanie poziomu insuliny
Rewelacyjna pomoc z walce z kg !
hmm schudlem tyrzymam wage ale cos nie tak
załamałam się dzisiaj :(((
pomysl na zapiekanke