poradzcie

1. Data: 2002-09-05 08:17:03

Temat: poradzcie
Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co powiecie o takiej diecie? Przeczytajcie uwaznie. Czy to moze cos dac?
Normalne zdrowe odzywianie sie plus ruch niewiele mi daja. Zawsze mialam
okrapna przemiane materii. Poradzcie-zaczynac???

DIETA KILLER WEDŁUG XXX (7-20 KG W 13 DNI)

DZIEŃ 1 i 8
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru
Obiad: 2 jajka na twardo, gotowany szpinak, pomidor
Kolacja:1 duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 2 i 9
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru
Obiad: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną, 1 świeży owoc
Kolacja: 1 plaster szynki, 2-3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 3 i 10
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru, grzanka
Obiad: Gotowany szpinak, pomidor, 1 świeży owoc
Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 plaster szynki, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 4 i 11
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru
Obiad: 1 jajko na twardo, 1 tarta marchewka, małe opakowanie twarożku
naturalnego
Kolacja: 1 puszka mała mieszanego kompotu z owoców+ 2-3 szklanki jogurtu
naturalnego.
DZIEŃ 5 i 12
Śniadanie: 1 duża starta marchew z cytryną
Obiad: 1 duża ryba z cytryna i odrobiną sosu do pieczenia
Kolacja: 1 duży befsztyk, sałata(tylko) i brokuły

DZIEŃ 6 i 13
Śniadanie: kubek czarnej kawy+ kostka cukru, grzanka
Obiad: 1 porcja kurczaka, sałata z cytryną i olejem
Kolacja: 2 jajka na twardo, jedna duża marchew

DZIEŃ 7
Śniadanie: kawa bez cukru
Obiad: 1 kawałek mięsa z grilla, świeży owoc
Kolacja: NIC

Chuda ryba: pstrąg, dorsz, itd. Gruby plaster: 10 dkg, Wędlina: ma być
chuda, gotowana lub wędzona,
przyprawy: sól i pieprz, kawa; może być rozpuszczalna.

UWAGA:
Obiad i kolację można zamienić nawzajem jeżeli nastąpi to w tym samym dniu..
Dieta zmierza do zmiany
przemiany materii, co prowadzi do tego, że po 13-stym dniu możesz jeść
normalnie bez obawy przytycia
przez pierwsze dwa lata. Jeżeli kurację przeprowadza się niewolniczo zgubisz
nadmiar tłuszczu (od 7 do 20
kg). Kuracje przeprowadza się 13 dni, ani jeden dzień mniej lub więcej.
Jeżeli podczas kuracji wypijesz
lampkę wina, piwa, zjesz słodycze czy żujesz gumę, to przerywasz kurację od
razu i w związku z tym ginie
efekt. Jeżeli kurację przerywasz przed upływem 6 dni, to można ją ponownie
rozpocząć po 3 miesiącach.
Jeżeli kurację prowadziło się punkt po punkcie we wszystkim absolutnie, nie
można jej powtórzyć prędzej
niż po roku. Zaleca się jednak, aby kuracje powtórzyć po dwóch latach
(jeżeli jest taka potrzeba). Jeżeli
jesteś głodny pij wodę (ok. 2 litrów dziennie).
POWODZENIA!!!!

2. Data: 2002-09-05 09:13:36

Temat: Re: poradzcie
Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> Co powiecie o takiej diecie? Przeczytajcie uwaznie. Czy to moze cos dac?
[ciach]

a co bys chciala wiedziec?
magda

3. Data: 2002-09-05 09:28:43

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co bys chciala wiedziec?
> magda
co o tym sadzicie? Czy to moze zadzialac. Czy nie zaszkodzi zdrowiu? Wiem ze
niby nie istnieja diety cud ale tutaj jest napisane ze ona "uczy" organizm
prawidlowej przemiany materii. Czy ktos stosowal ta diete?

4. Data: 2002-09-05 09:39:03

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tak.
kilkoro ludzi na tej gru[ie.
Efekty schudniecia podobno spektakularne.
Ale od czasu schudniecia juz sie nie odzywaja....
to jest bardzo wymeczjaca dieta, szczegolnie dla kobiety.
Ja schudlam tylko 4 kg, rozregulowalam sobie cykl, i po dwoch tygodniach
odzyskalam
utracone kg.
Odkad jestem na grupie (mniej wiecej poczatek roku) zrozumialam, ze nie
diety
ale sposob odzywiania jest wazny dla zdrowia, dobrego samopoczucia i figury.
A sport z umiarem nigdy nie zaszkodzi.
pozdr
magda

5. Data: 2002-09-05 09:48:56

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to jest bardzo wymeczjaca dieta, szczegolnie dla kobiety.
> Ja schudlam tylko 4 kg, rozregulowalam sobie cykl, i po dwoch tygodniach

Cyklu chyba nie moge rozregulowac jesli biore tabletki prawda?
Ale nie chcialabym odzyskac tych kilogramow.
Staram sie teraz odzywiac zdrowo (5-6 malutkich posilkow duzo owocow i
warzyw pieczywo tylko chrupkie itp)
Do tego biegalam (ze wzgledu na bol stawow musialam zaprzestac). Schudlam 2
kg. Tylko ze to nadal bardzo malo. Myslalam zeby przejsc ta diete a pozniej
znowu wrocic do poprzedniego trybu tzn tego co opisalam.
Wiec zastanawiam sie i zastanawiam... czy zaczac czy nie... czy dalej
kontynuowac po prostu moj sposob zywienia. Czy nie bede za bardzo wymeczona
podczas tej diety? Mam teraz sesje wiec musze byc sprawna.
co radzicie?

6. Data: 2002-09-05 10:09:49

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cyklu chyba nie moge rozregulowac jesli biore tabletki prawda?

niby nie.

> Ale nie chcialabym odzyskac tych kilogramow.
> Staram sie teraz odzywiac zdrowo (5-6 malutkich posilkow duzo owocow i
> warzyw pieczywo tylko chrupkie itp)

no wlasnie, poczytaj troche archiwum grupy.
Owoce w nadmiarze nie sa wskazane gdyz zawieraja cukier- najwiekszy
winowajca
tycia, a warzywa trzeba dobrze laczyc.

> Do tego biegalam (ze wzgledu na bol stawow musialam zaprzestac).
wydaje mi sie, ze na schudniecie dobre sa wszystkie cwiczenia aerobowe, tez
z umiarem
(zeby nie codziennie).

> kontynuowac po prostu moj sposob zywienia. Czy nie bede za bardzo
wymeczona
> podczas tej diety?

bedziesz wymeczona, slaba, bedziesz mialaa problemy z koncentracja i
bedziesz skupiona na swoim glodzie, nie radze przed sesja

pozdr
magda

7. Data: 2002-09-05 17:31:45

Od: "JAnusz" <b...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wymeczona
> podczas tej diety? Mam teraz sesje wiec musze byc sprawna.

Kropelko

Jeśli masz nadwagę i nie musisz schudnąć natychmiast, to polecam Ci
Montignac'a (książka "Jeść aby schudnąć" Michel Montignac)
Zalety:
- nie będziesz chodzić głodna (głód mnie najbardziej męczył przy wszystkich
dietach)
- będziesz jeść smacznie
- będziesz mieć WIĘCEJ energii do życia (wiem, co to sesja)
Wady. Musiałem odstawić:
- piwo
- słodycze
- ziemniaki
Wynik
po 148 dniach (po drodze 3 tygodnie wakacji gdzie dieta poszła w kąt)
straciłem 15,4 kg. To prawie połowa nadwagi z którą startowałem.

Moja Pani, która nam obojgu gotuje straciła 12 kg i teraz jest tak zgrabna,
że
oczy stają w słup,
mózg staje w poprzek,
a ... ( o tym zmilczę )
Rozregulowania cyklu u niej nie było.
U mnie też nie ale to nic dziwnego bom chłop.

Pozdrawiam
JAnuszeq

8. Data: 2002-09-07 16:02:20

Od: Rudiok <r...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pieknego dnia "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl>
napisal(a):

>Co powiecie o takiej diecie? Przeczytajcie uwaznie.
>Czy to moze cos dac?

Bardzo wymeczajaca organizm dieta. Czy skuteczna? Nie wiem, zmuszony
bylem przerwac, wlasnie ze wzgledu na zbytnie zmeczenie organizmu
(bole glowy, brzucha, ogolne otepienie). Jej celem jest ponoc
zwiekszenie tempa przemiany materii w organizmie. Dlatego nie jest to
dieta dla kazdego. Osobiscie, bardziej polecam diete oczyszczajaca (do
znalezienia w serwisie www.grubasy.pl). Przez tydzien jej stosowania
zrzucilem 5 kg, organizm zas reagowal w czasie diety pozytywnie.
Oczywiscie wskazane jest przyjmowanie witamin w czasie diety.

--
Z powazaniem, Mateusz Nowak [ rudiok(at)go2.pl | http://manga.xq.pl ]

9. Data: 2002-09-09 04:36:10

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JAnusz" <b...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> a ... ( o tym zmilczę )
> Rozregulowania cyklu u niej nie było.
> U mnie też nie ale to nic dziwnego bom chłop.

Witam

Podpisuje sie pod obiema rękami ;-)))))))) Ja tak zywie sie od miesiąca ,
schudłam 5 kg , nie czuje głodu i jestem pełna energii.

Pozdrawiam Jolka

AR - empresa de crimes 2769
Kulturystyka i sporty walki
ciekawostka