poranione drzwewo

1. Data: 2002-08-13 10:06:41

Temat: poranione drzwewo
Od: "artur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam drzewko platanowca kilkuletnie , ktore zostalo mocno poranione u
podstawy.
Nie za bardzo chce sie ta rana zablizniac , a jak zauwazylem rdzen zaczyna
butwiec.
czy jest szansa na uratowanie drzewka ? Jakie by zastosowac srodki?
dodam tylko ze drzewko jest 6 letnie .

pozdrawiam artur

2. Data: 2002-08-14 20:43:04

Temat: Re: poranione drzwewo
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może maść ogrodnicza i mocno ścisnąć rafią.

--
pozdrawiam E.Ł.

3. Data: 2002-08-15 18:24:02

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę nie wiem.Najlepiej zapytaj w sklepie ogrodniczym.

4. Data: 2002-08-15 19:45:42

Od: "artur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-08-15 20:15:56

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrobilem tak rok temu.Opaske sciagnolem niedawno a pod spodem grzyb
> zaatakowal.
> Moze masz jakas niezawodna masc?
> Jestem szczerze zainetresowany :)

Dziwne,z tego co pamiętam w maści ogrodniczej powinien być środek
antygrzybiczy.Chyba Funaben.Zawsze można myślę dodać takowego.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

pomoc w określeniu nazwy