poranne krwotoki z nosa

1. Data: 2003-10-09 12:16:07

Temat: poranne krwotoki z nosa
Od: "Marzena" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj chlopak od dwoch albo trzech tygodni ma poranne krwotoki z nosa.
(powiedzial mi o tym wczoraj). Dobrze sie odzywia, nie chorowal na nic
powazniejszego . Co to moze byc? Jakie moga byc tego przyczyny i czego moga
to byc objawy. Do jakiego lekarza powinien sie zwrócić?
Prosze o odpowiedzi
Pozdrawiam
Marzena

2. Data: 2003-10-09 12:21:14

Temat: Re: poranne krwotoki z nosa
Od: "Marzena" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marzena" <
dodam ze krwotok jest dla mnie wowczas kiedy z noska wypływa krew a nie
jakies gromadzenie sie jej w samym nosku. Krwotok ktory zanika po zimnych
okladach na nos i kark. :(
Strasznie sie tym martwie
Marzena

PS. czy steres moze miec na to wpływ? Raczej sie wysypia i chodzi wypoczety
do pracy? Moze przemeczenie? Oslabienie organizmu co jeszcze?? Nic nie
przychodzi mi do glowy. Anemia??

3. Data: 2003-10-09 14:24:20

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena napisał:
> PS. czy steres moze miec na to wpływ? Raczej sie wysypia i chodzi wypoczety
> do pracy? Moze przemeczenie? Oslabienie organizmu co jeszcze?? Nic nie
> przychodzi mi do glowy. Anemia??

a moze spi z glowa przy kaloryferze? :)))

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2003-10-09 16:54:29

Od: Korowiow <s...@N...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bm3jkk$8o7$1@nemesis.news.tpi.pl>
Marzena napisał(a):

> Moj chlopak od dwoch albo trzech tygodni ma poranne krwotoki z
> nosa. (powiedzial mi o tym wczoraj). Dobrze sie odzywia, nie
> chorowal na nic powazniejszego .

Może to nic takiego, ja bym jednak nie lekceważył i zrobił przynajmniej
morfologię krwi.
Z własnego doświadczenia - miałem kilka lat temu podobną dolegliwość.
Nie wiem czy to miało jakiś związek, ale niedługo później zdiagnozowano
u mnie coś niezbyt wesołego.

--
Sławek
gg:1397619

Centrum Medycyny Biologicznej???
"pływanie" w oku paprocha
Co znaczy slowo "parentalnie" ?
wstydliwy problem - pomocy!
badania psychiatryczne - czy sa jakies normy?