poranne zawroty głowy

11. Data: 2005-05-24 19:03:34

Temat: Re: poranne zawroty głowy
Od: KamaK <"kamak MAUPA t e n b i t KROPKA p l "> szukaj wiadomości tego autora

jangr napisał(a):
> Czy ktoś może wie co to może być.
[ciach]

Mogę zgadywać:
wzdęcia i cuchnący stolec jak napisałeś plus silne zawroty głowy =
ZATRUCIE POKARMOWE/ROTAWIRUS (przy czym ostatni objawia się silnymi
bólami brzucha).
Dzień na kleiku i przejdzie.
Pozdr.

12. Data: 2005-05-24 20:42:10

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 May 2005 20:01:09 +0200, basia <b...@w...pl> napisał:

> Poddadza cie skomplikowanym badaniom i nic pewnie nie znajda.
> Proponuje glodowke i lewatywy.

Ja tobie Basiu tez proponuję glodówkę i lewatywę. tak z sympatii:)
plus worek lodu w okładzie na glowę nieustająco.
Jangr z takimi objawami natychmiast powinien zostać
zdiagnozowany przez lekarza..

Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

13. Data: 2005-05-24 20:42:26

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 May 2005 20:10:22 +0200, basia <b...@w...pl> napisał:

> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

[....]

A jak zdejmiesz na chwile oklad to posmaruj sobie łepetynę olejkiem
eee....??? pichtowym??:)
Może Ci pomoze...:)

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

14. Data: 2005-05-25 05:24:08

Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisało:
> A jak zdejmiesz na chwile oklad to posmaruj sobie łepetynę olejkiem
> eee....??? pichtowym??:)
> Może Ci pomoze...:)

Golo twoje zarty sa nie na miejscu! Powienienes znalezc sobie lepsze
zajecie.

15. Data: 2005-05-25 08:30:49

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 May 2005 07:24:08 +0200, basia <b...@w...pl> napisał:

> Golo twoje zarty sa nie na miejscu! Powienienes znalezc sobie lepsze
> zajecie.

Zgadzam sie z Toba połowicznie,.Powinienem sobie znaleźć inne zajęcie:)
Zaś co do żartów do wybacz, sama sie nadstawiasz.Juz pomijam to,
co najważniejsze, że czlowiekowi który informuje o dość poważnych
objawach zaburzenia zdrowia ( nb. czemu nie poszedł do lekarza?)
proponujesz plaster. Bawi mnie wiara w jakieś cudowne panaceum
na wszelkie dolegliwosci.Nie tak dawno takim panaceum był
olej z wiesiołka,nie wiedzieć czemu akurat koniecznie dwuletniego:) :)
Z równym skutkiem mozna stosować wywar z sierści czarnego
kota rozjechanego na rozstajnych drogach o północy, przez tramwaj numer
13 :).
Ale co mi tam. niech Ci będzie, czuję sie zdyscyplinowany:)

16. Data: 2005-05-25 08:43:04

Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> co najważniejsze, że czlowiekowi który informuje o dość poważnych
> objawach zaburzenia zdrowia ( nb. czemu nie poszedł do lekarza?)

Tu nie chodzi o zaden plaster, tylko stosowanie olejku doustnie. Preparat
wchlania sie bardzo dobrze, sama stosowalam owy, dlatego proponuje innym.
Najpierw poczytaj troche o olejku, wyprobuj go a potem krytykuj.
basia

17. Data: 2005-05-25 09:12:25

Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tobie Basiu tez proponuję glodówkę i lewatywę. tak z sympatii:)
> plus worek lodu w okładzie na glowę nieustająco.
> Jangr z takimi objawami natychmiast powinien zostać
> zdiagnozowany przez lekarza..

GOLO, i wice wersa :)
Ja wiem, jak lekarze "diagnozuja"...bez komentarza

18. Data: 2005-05-25 09:23:36

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 May 2005 11:12:25 +0200, basia <b...@w...pl> napisał:

> GOLO, i wice wersa :)
> Ja wiem, jak lekarze "diagnozuja"...bez komentarza

Ja też WIEM.Mimo wszystko wolę lekarza od olejku.

19. Data: 2005-05-25 09:24:54

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 May 2005 10:43:04 +0200, basia <b...@w...pl> napisał:

> Tu nie chodzi o zaden plaster, tylko stosowanie olejku doustnie. Preparat
> wchlania sie bardzo dobrze, sama stosowalam owy, dlatego proponuje innym.
> Najpierw poczytaj troche o olejku, wyprobuj go a potem krytykuj.

Cóz...Wiara czyni cuda:) Nie wybróbuje bo nie wierzę:)

20. Data: 2005-05-25 09:34:11

Temat: Poranne zawroty głowy - byłem u lekarza.
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś rano, po poprawie w ciągu 3 dni,
znacznie mi się pogorszyło, więc jednak poszedłem
do lekarza rodzinnego.
Lekarz wysłał mnie na EKG. Wynik bz.
Później przeszedłem badania u laryngologa.
Też OK.
Pani stwierdziła, że może być to zatrucie
i przepisała:
Nifuroksazyd .......... 3 x 2 .........7,58 zł.
Torecan....................2 x 1 .......15,14 zł.
Betaserc...................2 x 1 ........42,79 zł. (!!!)
Z ulotki leku Betaserc wynika, że:
"Poprawa stanu pacjenta następuje niekiedy po kilku dniach, niekiedy
po kilku tygodniach leczenia." i "...optymalne efekty terapeutyczne
uzyskuje się po kilku miesiącach stosowania."
Jak jest przyczyna przepisania tego leku?
- niewiedza?
- zainteresowanie materialne?
Czuję się nabity w butelkę. Dlatego zwlekałem z pójściem do lekarza.

Dodatkowo w poczekalni pokłóciłem się z panem
w czarnym garniturze, białej koszuli pod krawatem,
z wypchaną teczką, który też "czekał do lekarza".
W związku z tym, że w czasie mojej wizyty w przychodni
był to już czwarty pan z teczką, wkurzyłem się.
Podejrzewam że właśnie dlatego w aptece
musiałem zapłacić dodatkowo 42,79 zł. za niepotrzebny lek.

Pozdrawiam
jangr

jak zacząć jedzenie po głodówce ?
CHCESZ SCHUDNĄĆ W 13 DNI NAWET DO 20KG ???? KLIKNIJ TUTAJ !!!
188cm wzrostu 63 kg. Poważne pytanie.
Bieganie i sniadanie
Mięso