poród

11. Data: 2002-03-21 15:29:02

Temat: Re: poród
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:a7clq7$a8a$3@news.tpi.pl...
> [...]
wiec
> nawet nie ryzykowalam porodu naturalnego w trosce o jego zdrowie. Cesarke
da
> sie przezyc, byle nie fyrgac tak jak ja i nie czynic samodzielnie
> wszystkiego - obidu, przewijania, kapania... (nienawidze, jak nie moge
> wszystkiego zrobic sama!) Nie pozwol zonie od razu po powrocie do domu
> wchodzic w role Zosi-Samosi. Malego dostalam dwie godziny po cesarce i
> praktycznie po trzech dniach zajmowalam ise nim juz sama.
>
> Margolka Sularczyk + Karol Andrzej "Lolek" (13.03.2002)

Malgos... a umawialismy sie ze ja Cie zetne ;)))
i cio? nie chcialo sie do Wawki przyjechac? ;)))

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

12. Data: 2002-03-21 15:35:58

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

paola wrote:

> A wogole to jaka to roznica jaki porod, w koncu efekt jest ten sam. Sama nie
> rodzilam ale przypuszczam ze cesarski jest przyjemniejszy nawet ;)

przeczytaj co ponizej napisal Waldim.Ciecie wiaze sie z okolo 6-8 krotnie
wiekszym ryzykiem zgonu matki niz porod silami natury. To, jak pisze Waldi, NIE
JEST SPACEREK PO DROPSY.
W.Gawel

13. Data: 2002-03-21 19:52:21

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM napisał(a) w wiadomości: ...
>Malgos... a umawialismy sie ze ja Cie zetne ;)))
>i cio? nie chcialo sie do Wawki przyjechac? ;)))

Hehe, Waldim, a skakalbys kolo mnie cale nastepne dwa tygodnie? Rano,
wieczor, we dnie, w nocy?

Margolka Sularczyk + Karol Andrzej "Lolek" (13.03.2002)

PS. Znam swietnego ginekologa - poloznika w Warszawie, jakby co sluze
namiarami, moje panie.... Dodatkowa atrakcja jest to, ze jest na kim oko
zawiesic... Paniom z zazdrosnymi mezami nie polecam ;)))

14. Data: 2002-03-22 00:53:42

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:a7de6l$srb$1@news.tpi.pl...
> [...]
> namiarami, moje panie.... Dodatkowa atrakcja jest to, ze jest na kim oko
> zawiesic... Paniom z zazdrosnymi mezami nie polecam ;)))

Malgos...
Rano, wieczor, we dnie, w nocy bys mnie miala q pomocy...

ale Ty mi reklame robisz...
hmmm a jak teraz wszystkie dziewczyny rzuca sie na Izbe Przyjec Szpitala
Brodnowskiego???
przecie ja ani chwilki spokojnie na dyzurze nie usiade...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

15. Data: 2002-03-22 07:47:18

Temat: OT: chwila spokoju
Od: Jakub Slocki <j...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldim ile to juz lat sie nie widielismy/slyszelismy/czytalismy ? hehe.

Jak chciales chwile spokoju to trzeba sie bylo nie ujawniac :) poza tym
ciesz sie, ze bedziesz mial powodzenie - moze cie na prezydenta wybiora
:)

Kuba

16. Data: 2002-03-22 08:34:17

Temat: Re: chwila spokoju
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jak chciales chwile spokoju to trzeba sie bylo nie ujawniac :) poza tym
> ciesz sie, ze bedziesz mial powodzenie - moze cie na prezydenta wybiora

Oj Kuba... kope lat... jak ten czas leci... jeszcze chwila i do sejmu
bedziemy kandydowac...
ustapie Ci miejsce w prezydenckim fotelu... nawet udziele Ci pelnego
poparcia :) a Malgos zrobi Ci odpowiednia reklame...

WaldiM ;P

17. Data: 2002-03-22 13:00:13

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał

> hmmm a jak teraz wszystkie dziewczyny rzuca sie na Izbe Przyjec Szpitala
> Brodnowskiego???

Nie, wszystkie nie moga ;-( Dla mnie ze Szczecina to daleko :-((((((
Buuuu....

> przecie ja ani chwilki spokojnie na dyzurze nie usiade...

...na papieroska i kawke-"siekierke"??? :-))) Zdrowszy bedziesz!!!
:-)))))))))))))

Pozdrawiam
Irena, Viktoria (18.01.2002)

18. Data: 2002-03-22 21:04:44

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

WALDIM napisał(a):

> hmmm a jak teraz wszystkie dziewczyny rzuca sie na Izbe Przyjec Szpitala
> Brodnowskiego???
> przecie ja ani chwilki spokojnie na dyzurze nie usiade...

Ja niestety mam za daleko z Sadyby :-(
Tak swoja drogą muszę napisać, że moja noga już nigdy (oby!) nie stąpnie w
szpitalu przy ul.Madalinskiego...Mafia pracujaca tam nazwala ten szpital
imieniem Świętej Rodziny!...I za tą świętą rodzinę uważa się sam personel, bo
pacjentki traktowane są tam "per but", czyli po chamsku- szczególnie przez
pielęgniarki, nie mające za grosz taktu i kultury.... i nie wiedzące co to w
ogóle jest kultura.

Pozdrawiam,
Kaja

Kaja

19. Data: 2002-03-24 00:52:55

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...na papieroska i kawke-"siekierke"??? :-))) Zdrowszy bedziesz!!!
> :-)))))))))))))
>
> Pozdrawiam
> Irena, Viktoria (18.01.2002)

kawki nie pije...
papierosow nie pale...

co mi w zyciu pozostalo? ;))

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

20. Data: 2002-03-24 19:49:49

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Irena, Viktoria (18.01.2002)
Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> kawki nie pije...
> papierosow nie pale...
>
> co mi w zyciu pozostalo? ;))

Praca? ;-))))

Hidypen i Stelazine-pytanie o zastosowanie
Osady na rogowkach
rana w buzi
"Dretwienie" skory
stomatologia