poród znieczulenie

1. Data: 2005-10-17 13:10:30

Temat: poród znieczulenie
Od: "przyszłamama" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam wielki problem. Właśnie po raz 3 będę rodzła dziecko. Dwa razy męczyłam
się przeokropnie przekonywana ze musi boleć (jestem z maleńkiego miasteczka).
Mam33 lata nie jestem więc młodą mamusią i nie mam ochoty mordować się
ponownie. W związku z tym pytanie czy mogę "życzyć" sobie jakieś skuteczne
znieczulenie, co kolwiek co mogłoby mi ulżyć w porodzie. Strasznie się boję bo
wiem czym to pachnie. Proszę podzielcie się doświadczeniami. Podobno
praktykuje się i u mnie w szpitalu cesarskie cięcie na zamówienie ale nie
stać mnie na łapówę dla lekarza co robić?

2. Data: 2005-10-17 14:09:22

Temat: Re: poród znieczulenie
Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-10-17, przyszłamama <h...@o...pl> wrote:
> W związku z tym pytanie czy mogę "życzyć" sobie jakieś skuteczne
> znieczulenie, co kolwiek co mogłoby mi ulżyć w porodzie.

W warszawskich szpitalach mozesz sobie zazyczyc znieczulenie
zewnatrzoponowe (w kregoslup). Tyle ze taka przyjemnosc kosztuje
w zaleznosci od szpitala od 500 do 1000 pln. Zorientuj sie jak to
wyglada u Ciebie w szpitalu. Po prostu pojedz tam i pogadaj z poloznymi.

3. Data: 2005-10-17 20:11:51

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:5af6.00000ea1.4353a2c6@newsgate.onet.pl, przyszlamama wrote:
> Podobno praktykuje
> się i u mnie w szpitalu cesarskie cięcie na zamówienie

Nie polecam CC, jeśli nie ma wskazań. Oszczędzi ci bólu podczas porodu, za
to nacierpisz się po nim, zwłaszcza że masz starsze dzieci. Spróbuj przez
te zalecane 6 tygodni (co najmniej) nic nie podnosić. :-/

Hania
(1 poród naturalny bez znieczulenia, 1 cięcie)

4. Data: 2005-10-17 21:36:25

Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "przyszłamama" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dwa razy męczyłam
> się przeokropnie przekonywana ze musi boleć (jestem z maleńkiego
> miasteczka).

Mi przy 8cm rozwarcia znudziło sie być dzielną na siłe i poprosiłam o
znieczulenie. Dostalam bez niczego i za darmo.

HaNkA [Kraków]

5. Data: 2005-10-17 21:44:49

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dj15d4$331$1@nemesis.news.tpi.pl, HaNkA_ReDhUnTeR wrote:
> Mi przy 8cm rozwarcia znudziło sie być dzielną na siłe i poprosiłam o
> znieczulenie. Dostalam bez niczego i za darmo.

ZZO?

Hania

6. Data: 2005-10-18 08:26:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Nie polecam CC, jeśli nie ma wskazań. Hania (1 poród naturalny bez
> znieczulenia, 1 cięcie)

Tez nie polecam CC:( Po co chcesz sie dac dobrowolnie kroic?
(1 p.n.b/znieczulenia+1 CC-komplikacje podczas porodu)

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

7. Data: 2005-10-18 08:38:07

Od: "Angie" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzieć przy porodzie wprost: potrzebuję znieczulenia, prosze o
znieczulenie. Nie podziała - żądam znieczulenia. Jeśli odpowiedzą, że jest
tylko podawane odpłatnie, odpowiedz, ze nie masz kasy i że oczekujesz
znieczulenia nieodpłatnego, bo wiesz że mas zprawo go oczekiwać. Powinno
podziałać, jesli dasz do zrozumienia, ze wiesz czego się domagasz i że masz
świadomość, ze masz prawo domagać się znieczulenia nieodpłatnego. Warunek:
szpital musi mieć takie środki znieczulające i lekarza anastazjologa.
Niekture szpitale w ogóle nei stosuj zzo. I tu jest problem. Cesarka na
żądanie może spotkać się ze zrozumieniem gdy zapłacisz lub gdy isnieją
autentyczne wskazania. W innym przypadku lekarz może Cię jeszcze ochrzanić.
Współczuję, ale dla pocieszenia powiem Ci, ze w Warszawie zzo kosztuje 500
lub 700 zł i naprawdę trudno wytłumaczyć, ze się nie ma. pzdr

8. Data: 2005-10-18 09:34:49

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

Przepraszam, tamten post mial isc do "przyszlejmamy" :)

9. Data: 2005-10-18 14:46:26

Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dj15po$bte$1@inews.gazeta.pl...
> In news:dj15d4$331$1@nemesis.news.tpi.pl, HaNkA_ReDhUnTeR wrote:

> ZZO?

tak

HaNkA

10. Data: 2005-10-18 19:15:59

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dj321h$ev$1@nemesis.news.tpi.pl, HaNkA_ReDhUnTeR wrote:

> tak

Zdziwiłam się, bo myślałam, że 8 cm to za późno na ZZO, ale jak widać
myliłam się. :-)

Hania

poszukuję neurologa?
problemy z cukrzycą - bardzo proszę o pomoc
bóle serca
EKG i co dalej
szczepionka przeciw grypie - sklad