porody i znieczulenie w Szczecinie

1. Data: 2003-04-18 18:34:40

Temat: porody i znieczulenie w Szczecinie
Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie malutkie pytanie. Czy ktos sie nie orientuje czy jest mozliwosc
rodzic bez bolu(cesarka, znieczulenie itp)w Szczecinie? I czy jest taka
mozliwosc w szpitalu w Zdrojach? Jesli tak to co trzeba zrobic, do kogo sie
udac i ile to moze orientacyjnie kosztowac?

2. Data: 2003-04-22 11:16:17

Temat: Re: porody i znieczulenie w Szczecinie
Od: <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy będzie to możliwe w Zdrojach - ordynator tego oddziału to
fanatyk wszystkiego co naturalne i niestety cesarka na życzenie, czy pełne
znieczulenie jest fe. Podobnie jest w obu klinikach - Pomorzany czy Unia.
Możesz spróbować w Policach - tam jest wanna do rodzenia, zmiejsza bóle
rewelacyjnie, albo mogę dać ci kontakt na lekaża który za 500 zł przyjedzie
do porodu i poprowadzi go tak jak byś tego chciała - pracuje w Kolejowym.
Zastanów się czy warto robić cesarkę - może sam poród nie boli, ale
dochodzenie do siebie pop porodzie - makabra.
Poród sam w sobie nie jest taki straszny. Pozdrawiam.

3. Data: 2003-04-22 17:11:40

Od: żuko / Shark von Cygnus <shark maupa post.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Apr 2003 11:16:17 +0000 (UTC), <o...@N...gazeta.pl>
wrote:

>Zastanów się czy warto robić cesarkę - może sam poród nie boli, ale
>dochodzenie do siebie pop porodzie - makabra.

Możesz troszkę rozwinąć?

--
żuko / Shark von Cygnus

Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB
HDD 420MB Maxtor, Sound Blaster Pro 2.0

4. Data: 2003-04-23 07:43:33

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

żuko / Shark von Cygnus wrote:
<o...@N...gazeta.pl>

> Możesz troszkę rozwinąć?

Ja nie Olga03, ale miałam cc w znieczuleniu zo i rzeczywiście pierwsza doba
po jest nieciekawa, a szczególnie noc po. Można poprosić o pyralginę,
wówczas nieco ból zelżeje. Dodatkowo do kroplówki dodawana jest oxytocyna na
kurczenie sie macicy i wtedy boli faktycznie jeszcze bardziej. Po dobie już
można powoli wstawać, a na trzecią dobę już samopoczucie niewiele odbiega od
zwykłego.

Ania, po cc ponad 3 lata

bol
Pytanie o skład chem. tkanek, a właściwie mózgu
dziwny niepokój
Czy odzyskam głos po wycięciu tarczycy
aglosja po strumektomi