poronilam...

1. Data: 2005-03-16 09:17:48

Temat: poronilam...
Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam 18 lat. 2 tygodnie temu poronilam.Bardzo pragnelam tego dziecka. Jestem
roztrzesiona, nie wiem co ze soba zrobic, nie moge sie wziasc do nauki..., a
juz w kwietniu matura.
Jezeli ktoras z Was cos podobnego przezyla, to prosze napiszcie jak sobie z
tym poradzilyscie? Moze znacie jakas dobra ksiazke?
Rozmowa ze szkolnym pedagogiem nic nie dala. Nic do mnie nie dociera...
Prosze pomozcie...
Ilona

2. Data: 2005-03-16 09:53:40

Temat: Re: poronilam...
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym poradzilyscie? Moze znacie jakas dobra ksiazke?
> Rozmowa ze szkolnym pedagogiem nic nie dala. Nic do mnie nie dociera...

Proponowalabym wizyte u psychologa....

Magda

3. Data: 2005-03-16 11:52:00

Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym poradzilyscie? Moze znacie jakas dobra ksiazke?
> Rozmowa ze szkolnym pedagogiem nic nie dala. Nic do mnie nie dociera...

Wejdź na stronę www.nasz-bocian.pl
Tam piszą między innymi dziewczyny, które poroniły. Dzielą się swoimi
przeżyciami i radzą sobie nawzajem. Na pewno zrozumieją co czujesz. I pomyśl
komu w Twoim otoczeniu możesz zaufać, opowiedzieć o tym co czujesz i się
wypłakać. Chłopakowi? Rodzicom? Przyjaciółce? Niektórzy nie wiedzą, że potrzebna
Ci pomoc i pewnie nie chcąc Cię ranić nie mówią tego czego od nich oczekujesz.
Trzymaj się,
Dorota

4. Data: 2005-03-16 14:25:12

Od: "Bischoop" <e...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzymaj sie mocna, idz boso ale w ostrogach, i chciej nastepnego.

5. Data: 2005-03-17 17:57:05

Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę, ale strasznie się boję, że będzie to samo :(

6. Data: 2005-03-18 15:40:08

Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za link. Z pewnością zajrzę...

7. Data: 2005-03-18 19:56:12

Od: Kasia <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj na stronę www.poronienie.pl i na forum.gazeta.pl/poronienie
Tam zawsze można znaleźć wsparcie i otuchę, jest tam pełno dziewczyn,
które przeżyły to samo i potrafią pomóc.
Trzymaj się cieplutko, ściskam Cię mocno

--
kasia

8. Data: 2005-03-22 07:13:56

Od: "ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję...

9. Data: 2005-07-26 08:52:36

Od: celesta <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ilona napisał(a):
> Chcę, ale strasznie się boję, że będzie to samo :(
>
> Użytkownik "Bischoop" <e...@u...pl> napisał w wiadomości

nie boj , niech nadzieja cie podniesie

fundacja
grzywna