postacie z bajek DISNEY'a - xxx - oraz alfabet CHIP & DALE

1. Data: 2003-12-29 14:24:43

Temat: postacie z bajek DISNEY'a - xxx - oraz alfabet CHIP & DALE
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=702
&id=46303

1. Data: 2004-01-01 20:06:15

Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=702
&id=46303

Kochane.
Czy mozecie mi powiedziec,dlaczego ja nic z tej str nie moge ogladac?Kaze mi
instalowac jakies znaki,no to nawet chce je zainstalowac i wtedy mi
pisze,zebym je zainstalowala inaczej Windows Update,czy cos no i stamtad ja
nie umienm:-((((
agra

1. Data: 2004-01-04 13:52:59

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agra" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> instalowac jakies znaki,no to nawet chce je zainstalowac i wtedy mi
> pisze,zebym je zainstalowala inaczej Windows Update,czy cos no i stamtad

Agra,
Nie wiem jakiego masz windowsa, ale jeżeli masz problem z zainstalowaniem
chińskiego języka, to kliknij mu, żeby więcej nie żądał instalacji języków,
a w opcjach systemu ustaw, by przy dostępnych wersjach językowych pokazywał
Ci najpierw polską, a później angielską - u mnei wówczas działało...
Jakby dalej nie - napisz do mnei na priv jaką masz wersję systemu, może
dojdziemy co i jak :)
Aneczka (Kraków)

<szydełko> wyzwanie na nowy rok
nowe xxx