postacie z bajek na okono

1. Data: 2003-11-05 15:03:52

Temat: postacie z bajek na okono
Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie to zajrzałam tu, bo szukam postaci z bajek na okno (window color).
Szukanie po sieci nie daje zadawalających wyników.
Mam sporo Kubusia Puchatka i spółki, Bolka i Lolka i to wszystko. W
gazetkach, które oglądałam jakoś też nic. A chciałabym n.p. Koziołka
Matołka, kaczkę dziwaczkę,... Sama nie wiem co. Ma to być do ozdobienia
naszej szkolnej biblioteki. Jakieś ładne aniołki do mojej klasy też by się
zdały. Pomoże mi ktoś?

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
mój albumik:

1. Data: 2003-11-05 15:10:20

Temat: Re: postacie z bajek na okono
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B. wrote:

> Właściwie to zajrzałam tu, bo szukam postaci z bajek na okno (window color).

Aniu, jutro jade do Torunia, gdzie mam kilka egzemplarzy Window Color i
jeszcze jakies takiej podobnej gazetki, jezeli cos znajde, odezwe sie ,
ale dopiero za tydzien, a nawet blizej koncowki nastepnego tygodnia.
W Toruniu nie mam juz sieci... :-(

pozdr
Ewa

1. Data: 2003-11-05 15:16:09

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-05 16:03, Użytkownik Anna B. napisał:

> [...]
> naszej szkolnej biblioteki. Jakieś ładne aniołki do mojej klasy też by się

Aniu!

Ostatnio podawalam adresy stronek do window color
moge poszukac.. ale wieczorkiem

hmm ale koziolka i kaczki nie widzialam :(
teraz na topie bylo haloween :(

pozdrawiam
b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2003-11-05 15:21:09

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie :o( Same potworki znajduję. A koleżanka chciała, żebym jej
znalazła takie postacie, które bez podpisu będą rozpoznawalne. Oglądałyśmy w
książkach, ale ilustracje książkowe są zbyt bogate w szczegóły. A ona oprócz
dekoracji na okno wymarzyła sobie jeszcze ozdoby na regały z folii
samoprzylepnej. Do tego to muszą już być postacie wyjątkowe uproszczone.
A dlaczego w tych gazetkach, które oglądałam nie było postaci z bajek? Może
zbyt pobieżnie je oglądałam?
W każdym razie, Ewo, jeśli będziesz o mnie pamiętała, to w imieniu 300
dzieciaków z naszej szkoły będę bardzo wdzięczna :o)

1. Data: 2003-11-05 15:29:56

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W każdym razie, Ewo, jeśli będziesz o mnie pamiętała, to w imieniu 300
> dzieciaków z naszej szkoły będę bardzo wdzięczna :o)

no teraz to ja juz nie mam wyjscia - MUSZE PAMIETAC

pozdrowienia dla dzieciakow
Ewa

1. Data: 2003-11-05 15:33:35

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tu masz Krecika, ach joooo:-) http://www.fkr.comp.cz/

gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-11-05 17:06:54

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.poczta-polska.pl/znaczki/pl/bajki.php
prosty Koziolek Matolek

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-11-05 17:08:06

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, Magdo, za krecika.
Sama w końcu też coś tam znalazłam. Nie całkiem to, o co mi chodzilo, ale
może komuś innemu też się nada.
http://www.angler24.com/
http://www.angler24.com/

tu przynajmniej jest Kopciuszek i Królewna Snieżka, Pinokio, śpiąca
królewna. Reszta z Disneya

http://wabno.max.zg.pl/kolor.htm

dużo różnych – m.in. Bob budoniczy i teletubisie (ale to nie książki :-(

http://www.republika.pl/wojcik_lukasz3/page_04.htm

śmieszny aniołek na gwiazdkę

http://www.republika.pl/wojcik_lukasz3/cm0016.gif

Przede wszystkim zaczęłam cokolwiek znajdować, gdy za sugestią Ani P.
wrzuciłam w google hasło: kolorowanki. O! A nie jakiś tam window color ;-)
Mimo wszystko jednak polecam się łaskawej pamięci. Kaczki Dziwaczki nadal
niet.
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-11-05 17:27:42

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze bajek tu nie ma
ale sa rozne zwierzatka
http://www.didasko.com.pl/kopiowanie.htm

moze sie komus przyda..
ja np. skorzystalam z konia :)

pozdrawiam
b.
--
Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojega adresu!

1. Data: 2003-11-06 10:18:02

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B. wrote:
> [...]
> wrzuciłam w google hasło: kolorowanki. O! A nie jakiś tam window
> color ;-) Mimo wszystko jednak polecam się łaskawej pamięci. Kaczki

Jak chcesz kolorowanki to proszę:

http://helena.ludwig.name/Kinderwelt/Diverse%20Seite
n/malbuch%20Startsei
te.htm - masa różności