postawy wobec homoseksualistów

1. Data: 2003-12-06 12:08:59

Temat: postawy wobec homoseksualistów
Od: "Joasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj serdecznie,

Chyba mamy podobny problem do Qby, ale ja jedank chyba trochę mniejszy.
Robię
badania na temat postaw wobec homoseksualizmu. Musze napisac króti wstęp
teoretyczny ale z powodu braku czasu jeszcze nie miałąm kiedym nad tym siąść
a prace musze oddac prędziutko!!!
Jakby ktoś coś mial na ten temt to bardzo prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-12-06 20:00:07

Temat: Re: postawy wobec homoseksualistów
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Dec 2003 13:08:59 +0100, "Joasia" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
>a prace musze oddac prędziutko!!!
>Jakby ktoś coś mial na ten temt to bardzo prosze o pomoc.

Temat homoseksualizmu na tej grupie jest tematem tabu ( i ma to swoje
głębokie uzasadnienie). Pogugluj sobie. W historii psp zaprezentowano
wszystkie możliwe postawy wobec homo (plus kilkadziesiąt
niemożliwych). Zjechano zagadnienie do gleby gołej, uwzględniając jego
aspekt psychologiczny, socjologiczny, teologiczny, prawny,
ewolucjonistyczny, nawet muzyczny. Plonkowice rozgrzewały się do
czerwoności, zaś rozmaici bogowie potępili prawie wszystkich. Pociski
przelatywały nad Atlantykiem, boginii rozprawiała się z desantem, a
umiarkowanych bito z obu stron.
;-)))

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-12-06 20:05:05

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał/a:
> [...]
>czerwoności, zaś rozmaici bogowie potępili prawie wszystkich. Pociski
>przelatywały nad Atlantykiem, boginii rozprawiała się z desantem, a
Dla ułatwienia tytuły wątków:
- "Homoseksualne kalectwo";
- "Psychologiczne kalectwo".
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-12-06 20:11:11

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki
<d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

<snip>
> Dla ułatwienia tytuły wątków:
> - "Homoseksualne kalectwo";
> - "Psychologiczne kalectwo".

A przede wszystkim "Adopcja dzieci w Holandii"

P.

PS: Masz ustawiony radar na słowo "bogini"?
--
"Człowiek to myśląca trzcina... może wybić oko." - Ana

1. Data: 2003-12-06 20:25:05

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki napisał/a:
>PS: Masz ustawiony radar na słowo "bogini"?
Na słowa o wielkich wojnach.:-)))
Ostatnio panuje tutaj spokój przerywany tu i ówdzie krótkimi
potyczkami.:-)
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-12-06 20:34:06

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 06 Dec 2003 21:25:05 +0100, Artur Drzewiecki
<d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote:

>Na słowa o wielkich wojnach.:-)))
>Ostatnio panuje tutaj spokój przerywany tu i ówdzie krótkimi
>potyczkami.:-)

Może ja przy okazji sprawdzę swoje możliwości wpływu na historię. ;-)
Arturze, czy mógłbyś oddzielać swoje wypowiedzi od wypowiedzi osoby,
którą cytujesz, jednym enterem więcej? :-) Tak się robi zwyczajowo, a
nade wszystko taka praktyka znacząco ułatwi czytanie Twoich postów. (W
googlach Twoje teksty "wcinają się" wręcz w słowa cytowanego)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-12-06 21:04:32

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał/a:
> [...]
>nade wszystko taka praktyka znacząco ułatwi czytanie Twoich postów. (W
>googlach Twoje teksty "wcinają się" wręcz w słowa cytowanego)

Może tak być?:-)
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-12-06 21:55:51

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 06 Dec 2003 22:04:32 +0100, Artur Drzewiecki

Bomba! :-)
(Będę sławny ;-)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-12-08 09:04:20

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Paweł Niezbecki> miał rację
<news:bqtd6p$bbf$1@mamut.aster.pl> ale:

> A przede wszystkim "Adopcja dzieci w Holandii"

muszę zerknąć, bo pewnie sporo piany nabiłem
;)

--
Chwalimy dawne lata, lecz żyjemy w naszych.

Owidiusz

Poszukaj Mikołaja [foto]
[wyszperane]An empty nest can promote freedom, improved relationships
Re: regresing - pytanie ignoranta
Pseudohomoseksualizm
Oziębłość emocjonalna