poszukiwania krowy i kurczaka

1. Data: 2002-08-30 06:00:32

Temat: poszukiwania krowy i kurczaka
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Wróciłam z urlopu i znowu tak jak w lipcu proszę o schemat krowy i
kurczaka z Cartoon Network. Może jednak ktoś posiada?????????? Bardzo
proszę, gdyż dziecko wierci mi dziurę w brzuchu o obrazek.
Pozdrawiam - Gośka (Lublin)

2. Data: 2002-08-30 10:15:55

Temat: Re: poszukiwania krowy i kurczaka
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krowa i kurczak z kreskówki a tu prawdę mówiąc widzę tylko swetry - żadnej
nawet najmniejszej krówki.
Pozdrawiam - Gośka (Lublin)

3. Data: 2002-08-30 10:57:43

Od: "JOLA D" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-08-30 10:59:00

Od: "JOLA D" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

schemat krowy i kurczaka z Cartoon Network.
> Pozdrawiam - Gośka (Lublin)
> czy ta krowa to jas specjalna bo tu znalazlam taka wesola
jolad

5. Data: 2002-08-30 15:44:13

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Wróciłam z urlopu i znowu tak jak w lipcu proszę o schemat krowy i
> kurczaka z Cartoon Network.

Przejrzyj
http://alex2.krasnodar.net/ok/catalog/page.php?root=
../&f=all&s=133&p=no&r=3
&c=4 Pobrać można obrazki z zielonym podpisem. Jest dużo z kreskówek, ale
nie miałam zdrowia przeglądać wszystkich schematów (jest ich ponad 200).
Moze coś znajdziesz. Aha - adres jest już konkretnej strony z wzorami - jak
go skrócisz, to wejdziesz na główną

Przyjemnego szukania!
Balbina

6. Data: 2002-09-02 06:26:25

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i dzięki za namiary ale niestety to nie to. Są bardzo różne, ale tego
co poszukuję w dalszym ciągu niestety nie mam.
Pozdrawiam Gośka (Lublin)

7. Data: 2002-09-02 07:00:04

Od: "Karolajna6" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam i dzięki za namiary ale niestety to nie to. Są bardzo różne, ale tego
>co poszukuję w dalszym ciągu niestety nie mam.
>Pozdrawiam Gośka (Lublin)

Z tego co pamiętam to (może 1-2 miesiące temu) ktoś podawał adres na jakąś
koreańską stronę i oprócz pokemonów były i inne obrazki z kreskówek i na 90%
jestem pewna że była tam i ta krówka (ale ja jej nie mam w swoich zbiorach
więc spróbuj poszukać w archiwum tego adresu) ja też spróbuję jak mi
przestanie głupieć komuter.
Pozdrawiam Karolajna
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

8. Data: 2002-09-02 07:16:23

Od: "Karolajna6" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam ten wątek o kreskówkach to jest 27.06.2002 i pisała o tej stronce
Magda z Wrocławia, ale niestety nie mam postu z adresem tej stronki więc może
zwróć sie bezpośrednio do Magdy a ja jeszcze spróbuje poszperać :)))

9. Data: 2002-09-02 07:37:14

Od: "Karolajna6" <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie mogę tego znależć ale podaję Ci adres do Magdy

Magda (Wrocław)
p...@p...onet.pl
GG 2297057

10. Data: 2002-09-02 07:50:59

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| niestety nie mogę tego znależć ale podaję Ci adres do Magdy

http://ilikestitch.com.ne.kr/character4.htm
czy to o ten adres chodzi..?

mruwa..

Taśma