poszukuję...

1. Data: 2002-03-19 14:52:19

Temat: poszukuję...
Od: "honkul" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję ciekawych wzorków na szydełko, jeżeli ktoś miałby coś takiego to
będę bardzo wdzięczna. :)
Honorata Kulesza
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-03-19 15:22:43

Temat: Re: poszukuję...
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik honkul <h...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@p...pl...
> Poszukuję ciekawych wzorków na szydełko, jeżeli ktoś miałby coś takiego to
> będę bardzo wdzięczna. :)
> Honorata Kulesza
> --
wzory które rozsyłałąm znajdziesz niedługo na serwerze mongi, a ja wpisuję
Cię na moją listę, którym tak co tydzień ślę kilka szydełkowych wzorów. Na
razie ominęło Cię około 40 :-))

Wkn

1. Data: 2002-03-19 15:36:17

Od: "NY152" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

JESLI MOZNA JA TEZ POPROSZE
PAULINA

1. Data: 2002-03-19 18:36:58

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> :

> wzory które rozsyłałąm znajdziesz niedługo na serwerze mongi, a ja
> wpisuję Cię na moją listę, którym tak co tydzień ślę kilka
> szydełkowych wzorów. Na razie ominęło Cię około 40 :-))

No te co Ewa mi przeslala juz sa w katalogu Szydelkowe serwetki :) Jest ich
9 - z czego mam wrazenie ze do zwijaskow powinien byc jeszcze jeden plik,
ale nie wiem - moge sie mylic :) Staralam sie jakos je ponazywac, ale nie
wiedzialam za bardzo jak te serwetki rozrozniac - a jak ponazywalam to juz
sobie zobaczcie :) Poza tym kilka plikow zmniejszylam - tzn. wycielam
nadmiar pustej przestrzeni wokol i zapisalam w odcieniach szarosci ( skany
sa czarno-biale, wiec szkoda miejsca na przechowywanie informacji o
kolorach, ktorych i tak nie ma). No i z jednego pliku zrobilam dwa - jako
ze dotyczyl dwoch roznych serwetek i nie moglam go nazwac jakos sensownie,
tym bardziej, ze obie serwetki mialy swoje drugie czesci w innych plikach.
No to tyle co napsulam, mozna sciagac i wrzucac inne :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-19 21:24:13

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...117.184.
19...
> [...]
> tym bardziej, ze obie serwetki mialy swoje drugie czesci w innych plikach.
> No to tyle co napsulam, mozna sciagac i wrzucac inne :)

świetnie, to ja będę co jakiś czas skanować i dosyłać, a Ty sobie już to
obrabiaj, jak chcesz i nazywaj wedle woli, wzory ważniejsze niz jakieś
nazwy.
Jesli czegoś brakuje, to znajdę i doślę :-)

Wkn

1. Data: 2002-03-19 21:34:00

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monga <m...@n...fm> :

> No te co Ewa mi przeslala juz sa w katalogu Szydelkowe serwetki :)
> Jest ich 9

Ewa doslala mi dalsze serwetki - umiescilam je w katalogu Szydelkowe
serwetki 2 - to dla tych ktorzy scignalie juz pierwsza czesc, zeby nie
sprawdzac co juz bylo a co jest nowe :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-19 21:38:51

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> :

> świetnie, to ja będę co jakiś czas skanować i dosyłać, a Ty sobie już
> to obrabiaj, jak chcesz i nazywaj wedle woli, wzory ważniejsze niz
> jakieś nazwy.
> Jesli czegoś brakuje, to znajdę i doślę :-)

Trudno mi powiedziec, czy czegos brakuje, ale w niektorych przypadkach mam
takie wrazenie jakby nie bylo poczatku lub konca :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-21 12:31:56

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cię na moją listę, którym tak co tydzień ślę kilka szydełkowych wzorów. Na

Czy ta lista to coś elitarnego? Nabieram coraz większej ochoty na prace
szydełkowe i chętnie bym się na tą listę załapała.

1. Data: 2002-03-21 13:07:17

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gocha <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7ckbp$r8p$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
Na

> Czy ta lista to coś elitarnego? Nabieram coraz większej ochoty na prace
> szydełkowe i chętnie bym się na tą listę załapała.

nic elitarnego, po prostu co jakiś czas wysyłam zeskanowane wzory na
szydełko, właśnie dziś wieczorem mam zamiar puści kilka kolejnych. Częśc
starych wzorów prawdopodobnie trafi na serwer Mongi.
Już jesteś dodana na dość długą listę adresów :)

Wkn

1. Data: 2002-03-22 07:15:47

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już jesteś dodana na dość długą listę adresów :)
DZIĘKI! Czekam na pierwszą dostawę.

zmiana adresu...
kolejna sugestia
sugestia