poszukuje czegos dla malej strojnisi

1. Data: 2006-08-19 18:16:12

Temat: poszukuje czegos dla malej strojnisi
Od: "Kizia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam prozbe...
obiecalam znajomej poszukac czegos dla malej strojnisi - ma juz 2 i pol
roku a wszystko co wykopuje jest albo dla niemowlaczkow albo to
sweterki takie grubsze... a chodzi raczej o jakies ladne bluzeczki lub
sukieneczki takie na jeszcze dosc cieple dni. najchetniej na szydelko,
choc za cos ciekawego na druty tez bede bardzo wdzieczna:)
z gory dziekuje :)
pozdrawiam Dominika

2. Data: 2006-08-20 09:09:05

Temat: Re: poszukuje czegos dla malej strojnisi
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może coś z tego:
http://photo.163.com/photos/appletree3412/54472895/
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=79311
http://photo.163.com/photos/cf7707/
juz nie pamietam jak duże są dwuletnie dziewczynki.
w każdym razie moze coś sie przyda.

3. Data: 2006-08-20 10:03:36

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj wstawiłam tłumaczone sukieneczki z odręcznym schematem które robiłam
dla 2,5 letniej dziewczynki
http://wladzia.multiply.com/photos
Władzia

ps.com...

4. Data: 2006-08-21 00:03:01

Od: "Kizia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawe ale jestescie absolutnie
cudowne:) znajoma na pewno bedzie miala co robic:)))

jeszcze raz pieknie dziekuje:)

SWETRY 5/2006 - prośba
[szydełko] prośba o schemat
nieczynne ozdoby -do Elen