poszukuję czerwonej odmiany kiwi

1. Data: 2002-08-05 20:55:47

Temat: poszukuję czerwonej odmiany kiwi
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coprawdda już mam dwie odmiany owocujące kiwi ale owoce zielonkawe,czy ktoś
z przemiłej grupy wie gdzie można kupić j.w.

--
pozdrawiam E.Łuczyńska

2. Data: 2002-08-07 10:34:11

Temat: Re: poszukuję czerwonej odmiany kiwi
Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Elzbieta Luczynska z adresu <E...@a...waw.pl>
napisał:

> Coprawdda już mam dwie odmiany owocujące kiwi ale owoce
> zielonkawe,

Czy są odmiany aktynidii o czerwonych owocach, które owocują w warunkach
naszego kraju?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2002-08-07 12:11:54

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coprawdda już mam dwie odmiany owocujące kiwi ale owoce zielonkawe,czy ktoś
> z przemiłej grupy wie gdzie można kupić j.w.

Na stronie:
http://ogrod.to.jest.to/ogrody/adresy.htm

można znaleźć adres:
Mirosław Zaniewski, ul.Sportowa 36/1, 59-300 Lublin (poprawnie - Lubin)

Ten pan "rozprowadza" różne roślinki, m.in. aktinidię "czerwoną",
która, ponoć, dopiero mu pierwszy raz w tym roku zakwitła, no ale...

Telefon do ww. Pana Mirosława Zaniewskiego
076-8424093, stara www - http://www.republika.pl/staryptaszek/

Pozdrowienia, Jan_jr

4. Data: 2002-08-07 13:18:59

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik j...@p...onet.pl z adresu <j...@p...onet.pl> napisał:
> Na stronie:
> http://ogrod.to.jest.to/ogrody/adresy.htm
>
> można znaleźć adres:
> Mirosław Zaniewski, ul.Sportowa 36/1, 59-300 Lublin (poprawnie -
> Lubin)

Dzięki że pospieszyłeś ze sprostowaniem.
Mnie, podobnie jak i Tobie zależy na poprawności na w/w stronach.

> Ten pan "rozprowadza" różne roślinki, m.in. aktinidię "czerwoną",

Czego te ludzie nie wymyślą. To westchnienie wiąże się także z innymi
opisami roślin na stronie starego ptaszka.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

drzewka na balkonie
Do trzymających najpiękniejsze rośliny :-)))))))
A może arbuzy?
Krzew szybko rosnący
krzew szybko rosnący