poszukuje osob

1. Data: 2005-04-06 19:38:55

Temat: poszukuje osob
Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktore w ostatnim czasie przystosowywaly auto
pozdr Seba

2. Data: 2005-04-06 21:56:49

Temat: Re: poszukuje osob
Od: "Bizon" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d31e8b$jj6$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Seba z adresu <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Które w ostatnim czasie przystosowywały auto
> pozdr Seba

No ja jestem :)
Kupiłem FIATA Pandę i bardzo sobie chwalę, tak samochód jak i obsługę. Mały
choć obszerny samochód, konkurencyjna cena na rynku, dość ekonomiczny
silnik - 60KM w trybie miejskim 5.5 litra przy prędkości średniej 35 km/h.
Mam wersję z automatyczną skrzynią, która sprawdza się 100 %, oczywiście
montowana fabrycznie, podłączona pod komputerek :D Gaz i hamulec mam
przeniesiony na obsługę ręczną, przez inż.Szindlera z Bielska /tel.033
814-48-43/. Co prawda PEFRON mocno mnie wkurzył przy wywiązywaniu się z
umowy, ale da się żyć ...i jeździć :D

Bizon
"Dla moich Polaków nie ma rzeczy niemożliwych."
Napoleon Bonaparte, 1769 - 1821

3. Data: 2005-04-07 07:10:15

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bizon wrote:
> [...]
> inż.Szindlera z Bielska /tel.033 814-48-43/. Co prawda PEFRON mocno
> mnie wkurzył przy wywiązywaniu się z umowy, ale da się żyć ..

Dostales jakies swiadectwo homologacji od Szindlera ?
pozdr seba

4. Data: 2005-04-08 09:01:20

Od: "Bizon" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d32moe$c0b$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Seba z adresu <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Dostales jakies swiadectwo homologacji od Szindlera ?
> pozdr seba

Tak właśnie i wpis w książeczkę gwarancyjną, że przeróbka jest za zgodą
producenta, podczym ww się podpisał ;).
A co masz jakiś problem z tym ??

5. Data: 2005-04-08 10:21:41

Od: "Grzegorz Zimon" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przed paroma tygodniami dostosowywałem do swoich potrzeb Toyotę Corollę
z automatyczną skrzynią biegów. Zainstalowałem oprzyrządowanie firmy Veigel.
Polski przedstawiciel, zainstalował sprzęt jeszcze w salonie. Jestem bardzo
zadowolony. Urządzenie jest wyjątkowo estetyczne a do tego wręcz komfortowe.
Wszystko pracuje bardzo delikatnie i precyzyjnie. Szkoda że wcześniej nie
wiedziałem o tym rozwiązaniu.
http://www.veigel-automotive.de/deutsch/mainframe.ht
ml
Pozdrawiam
Grzegorz Zimon

6. Data: 2005-04-09 16:21:26

Od: Anna Kędziorek <a...@s...stanowcze.nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Zimon wrote:

[ciach]

> http://www.veigel-automotive.de/deutsch/mainframe.ht
ml

Czy poza tą stroną można gdzieś jeszcze obejrzeć to rozwiązanie?
Strona nie chce sie załadować, chyba im serwer leży.
Przymierzam się powoli do zmiany auta i szukam przystosowania lepszego od
tego, które mam (robione przez Cebron w Warszawie).
Pozdrawiam, Ania

7. Data: 2005-04-11 17:02:24

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Zimon wrote:
> [...]
> tym rozwiązaniu. http://www.veigel-
> automotive.de/deutsch/mainframe.html Pozdrawiam

Ciekawe a jaki koszt ?
pozdr Seba

8. Data: 2005-04-11 17:13:10

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seba wrote:

> Ciekawe a jaki koszt ?
> pozdr Seba

a i skad jestes po z tego co widze maja oddzial w Skarzysku Kamiennej ja
jestem z krakowa watpie zrby przyjechali chyba ze montaz kosztowal okolo
5000 zl

9. Data: 2005-04-11 18:46:40

Od: "Grzegorz Zimon" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z Wrocławia!
Ekipa przyjechała ze Skarzyska. Sprzęt do Corolli kosztował 3400PLN brutto.
Cena zależy od modelu auta. Obsługa była bardzo miła i fachowa.
Najważniejsze było to, że firmie zależało na moim zadowoleniu. Nikt nie
robił mi łaski.
Pozdrawiam
GZ

10. Data: 2005-04-11 19:04:56

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Zimon wrote:
> [...]
> brutto. Cena zależy od modelu auta. Obsługa była bardzo miła i
> fachowa. Najważniejsze było to, że firmie zależało na moim

Mozesz podac namiar ??
cena nie jest zwakajaca w porownaniu z Cebronowskim

Sprzedam tanio samochód z pełnym oprzyrządowaniem na ręce
program student a roliczenie
Wózek akumulatorowy
Kto był?
Wlasciwie takie przemyślenia a nie pytanie...