poszukuje samochodu dla ON.

1. Data: 2003-03-30 16:42:36

Temat: poszukuje samochodu dla ON.
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Udalo mi sie zdac prawo jazdy dla ON ,gromadze wlasnie srodki finansowe na
zakup auta .
Rozglądam sie za modelem przystosowanym dla ON z aut.skrzynią biegów i
wsp.kier. auto najlepiej uzywane. Staram sie tez o dofinansowanie z PEFRONU.
Gdzie i od kogo moge kupic
takie autko,moze macie znajomch chcących sprzedać .Prosze o jakies namiary
Pozdrawiam
Milena

2. Data: 2003-03-30 19:01:25

Temat: Re: poszukuje samochodu dla ON.
Od: "smeno" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdzie i od kogo moge kupic
> takie autko,moze macie znajomch chcących sprzedać .Prosze o jakies namiary

Witaj

Ja bym zaproponowal rozwiazanie fabryczne i najlepsze z mozliwych
(dla osob ktore maja sprawna jedna noge) jakim jest
automatyczna skrzynia biegow.
No i kupujac taki samochod ze srodkow PFRONu dostaje sie
pozyczke na zamochod juz dostosowany.
Jakie autko by Cie interesowalo i w jakiej klasie cenowej?
moze swoja fieste bym sprzedal ;-)

pozdrawiam

Przemek
_+_
smeno@tlen..pl pobaw sie kropkiem

3. Data: 2003-04-01 12:16:17

Od: "Radzio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem niedawno Użytkownik napisał(a):

> Staram sie tez o dofinansowanie
> z PEFRONU.

Witaj Mileno,

Prawdopodobnie w tym roku nie będzie pożyczek z PFRON-u na zakup
samochodu...

Pozdrawiam,
Radzio

4. Data: 2003-04-01 19:19:10

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witaj Mileno,
>
> Prawdopodobnie w tym roku nie będzie pożyczek z PFRON-u na zakup
> samochodu...
>
> Pozdrawiam,
> Radzio

Droga Milenko
Po takiej wiadomosci od Radzia, musisz Milenko przestać być ON , słyszałem że
bedą dofinansowania na hulajnogi, co ma swoje dobre strony . Np. podniesienie
własnej sprawności fizycznej , brak problemów z parkowaniem itp.
Pozdrawiam
Waldemar

Proteza.
osoby niewidome i niedowidzace ?
Potrzebny informatyk z Wałbrzycha
naiwność
Nowa Panthera U2 do sprzedania - 3000 zł