poszukuje schamatow od dawna

1. Data: 2003-01-28 15:04:07

Temat: poszukuje schamatow od dawna
Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz od jakiegos czasu poszukuje schematow do dwoch obrazkow, ktore tutaj
http
://w
ww.7ya.ru/photos/private.asp?login=kalenka&RubrID=61
13&Show=%3E%3E&sort=0
mozna obejrzec. Chodzi mi o te dwa ostatnie. Jesli ktos ma i moze sie
podzielic, bede bardzo wdzieczna. Chetnie sie oddzwiecze czyms innym z moich
zbiorow, raczej glownie xxx na razie.
pzdr
yenn

1. Data: 2003-01-28 15:45:44

Temat: Re: poszukuje schamatow od dawna
Od: "Władysława Wąsowicz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-28 16:17:43

Od: "paula" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy ja tez moge prosic o te schematy ?? i przy okazji pytanie: ile jest
takich obrazkow w serii ?? bo ja mam owce i kaczki, a bylabym chetna na
wszystkie z tej serii....

z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi
________________
pozdrawiam :))
Paula /Szczecin/
gg 447195
________________

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-01-28 16:19:23

Od: "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> szukaj wiadomości tego autora

In news:b168j8$b9p$1@inews.gazeta.pl,
Władysława Wąsowicz <l...@g...pl> typed:

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=kalenka&R
ubrID=6113&Show=%3E%
[ciach]

Piekne, po prostu piekne.
Czy ja rowniez moglabym prosic o wzorki?
Pozdrawiam serdecznie
Ewa
--
Icq 179697180
GG 3967326

1. Data: 2003-01-28 16:58:06

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Te kwiatki tez sie do mnie usmiechaja :-)

MonikaB.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-01-28 18:00:34

Od: "aga" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

boziuuuuu.... jak ja bardzo dziekuje, tak dlugo szukalam a okazuje sie ze
wystarczy poprosic. Władziu i Iwonko - jestescie kochane, wielkie dzieki.
pzdr
yenn

1. Data: 2003-01-28 18:25:31

Od: "Władysława Wąsowicz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 3 schematy z tej serii/Derwentwater-Sunsets/.Wszystkich jest 10,można je
zobaczyć na http://sewandso.co.uk/ran772-0.html Jeśli ktoś chce te 3
obrazki,niech pisze do mnie.Mam Low Tide,Evensong i Waters Edge.Jeśli ktoś ma
inne to ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam.Ada

1. Data: 2003-01-28 18:43:38

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam > The Old Bridge i Water Mill . Mogę rozesłać do chętnych.
Ania

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-01-28 18:59:38

Od: "Władysława Wąsowicz" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ja mam > The Old Bridge i Water Mill . Mogę rozesłać do chętnych.
> Ania

Bardzo,bardzo proszę.Aniu! Ja napisałam Ci e-mail.Ada

1. Data: 2003-01-28 22:38:35

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysława Wąsowicz wrote:

&RubrID=6113&Show=%3E%

> 3E&sort=0

A ja, a ja?
Bardzo ładnie uśmiecham się o te schematy, a jeśli macie też wzory na
dwa pierwsze obrazki (kwiaty), to też bardzo proszę :))))

Pozdrawiam
Julita

cos z koralikow
prośba do warszawianek/pilna/
przywitanko i... przechodzę do interesu :-)
Uwaga wrocławianki
zmiana nicka i sygnaturki :)