poszukujębieżnika

1. Data: 2008-09-17 11:01:29

Temat: poszukujębieżnika
Od: "kleosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Miło mi z faktu że mogę w końcu dołączyć do grupy pań które mają podobne
zainteresowania. Ja co prawda dopiero zaczynam realizację swoich marzeń ale
mam nadzieję że niedługo będę miała się czym chwalić.
Na dzisiaj zwracam się z gorącą prośbą potrzebyję jakiegoś zgarbniutkiego
bierznika na szydełko. Wybieram się z wizytą do przyszłej teściowej i
chciałabym jakoś błysnąć. Ona nie posiada stołu tylko ławę więc jeśli
mogłybyście Kochaniutkie mi w tym pomóc będę wdzięczna.

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam Marta

2. Data: 2008-09-17 11:14:16

Temat: Re: poszukujębieżnika
Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kleosia pisze:
> [...]
> chciałabym jakoś błysnąć. Ona nie posiada stołu tylko ławę więc jeśli
> mogłybyście Kochaniutkie mi w tym pomóc będę wdzięczna.

mozna poszukac tutaj
http://picasaweb.google.com/lane.sthefanie
http://ainna.fotosik.pl/zdjecia/4.html

pozdrawiam kasias

3. Data: 2008-09-17 11:30:32

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz przybliżyć wielkośc tego bierznika?? Jak wróce do domu to coś
poszukam bo mam sporo wzorów na bierzniki

4. Data: 2008-09-19 11:46:37

Od: "kleosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam jakijś wielkości narzuconej. Nie chcę aby był mikroskopijnej wielkości
taki coby jak bedzie leżał na ławie to będzie go widać.

5. Data: 2008-09-19 11:50:42

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> mozna poszukac tutaj
> http://picasaweb.google.com/lane.sthefanie
> http://ainna.fotosik.pl/zdjecia/4.html
>

> pozdrawiam kasias

Wielkie dzięki, naprawdę jest tego sporo mam już upatrzone ze cztery, jak je
zrobie to się pochwalę . dziękiuję pięknie raz jeszcze.
Więc dobrze koleżanka zachwalała stronę że tu zawsze można pomocną dłoń
znaleźć.

pozdrawiam, kleosia

Little prencess poszukują
Ciekawe hobby>>>naparstki