poszukujexxx

1. Data: 2008-01-17 17:41:41

Temat: poszukujexxx
Od: "Kinga" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie drogie panie poszukuje dla tesciowej wzoru z labedziami lub
innego ladnego na WC

2. Data: 2008-01-17 18:23:06

Temat: Re: poszukujexxx
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 Jan 2008 18:41:41 +0100, Kinga napisał(a):

> Witam serdecznie drogie panie poszukuje dla tesciowej wzoru z labedziami lub
> innego ladnego na WC

Fajnie. No i?
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

3. Data: 2008-01-17 20:52:05

Od: "Kinga" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl
> Pozdrawiam podszywki - produkujcie sie dalej, nie mam nic przeciwko temu,

i bardzo prosze o pomoc w znalezieniu czegos fajnego bo ja nic nie mam podaje
maila K...@w...pl
z gory dziekuje i pozdrawiam

4. Data: 2008-01-18 21:20:58

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Wiosenna XL !
Mam nadzieję, ze nie przeniesiesz na naszą grupę zwyczajów z grupy
kuchennej. Bo Twoje ostatnie dwa posty nie są miłe, tylko podszyte jakąś
ironią i złośliwością /ja tak je odbieram/
Rzadko kiedy odzywam sie personalnie na grupie, ale teraz niestety nie mogę
siedzieć i nie reagować.
Proszę abyś uszanowała naszą grupę i atmosferę tutaj panującą. Już wiele
razy były ataki na nas, Panslavista też się tu udziela, ale jakoś udaje nam
się trzymać razem i nie skakać sobie do oczu.

Pozdrawiam
Mampka

5. Data: 2008-01-20 19:57:37

Od: "Mirella" <mirella_buszka @o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam coś takiego.
http://picasaweb.google.com/hafciarka10/133139

Pozdrawiam Mirella

Użytkownik "Kinga" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie drogie panie poszukuje dla tesciowej wzoru z labedziami
lub
> innego ladnego na WC

Międzynarodowe Dni Kraftu
Modlitwa Jezusa
Phildar
xxx Poszukuje
[druty, szycie, inne] torebki - krok po kroku