potrójne wynagrodzenie

1. Data: 2004-06-02 08:56:20

Temat: potrójne wynagrodzenie
Od: "malgosia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Doszły mnie słuchy, że przy podejmowaniu pierwszej pracy nauczyciel otrzy
muje
na wstępie potrójną pensję. Znam nawet osobę, którą taka niespodzianka
spotkała.
czy wiecie cos na ten temat? Czy to prawda? Czy jest o tym jakaś wzmianka w
np. Karcie Nauczyciela?
Z góry dziękuje za wszelkie informacje !

2. Data: 2004-06-02 11:40:49

Temat: Re: potrójne wynagrodzenie
Od: "monia" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

to jest prawda..dostajeszz wynagrodzenie miesieczne 1 wrzesnie i mozesz
napisac podanie o podwojne wynagrodzenie na zagospodarowanie (moze to jest
potrojne,juz nie pamietam dobrze).ale musi to byc pierwsza praca i
teoretycznie nie mozesz z niej zrezygnowac przez nastepne 3 lata bo trzeba
bedzie zwrocic odpowiednia czesc otrzymanych pieniedzy..czyli jesli po roku
pracy odejdziesz to 2/3 otrzymanych pieniazkow trzeba bedzie zwrocic
(oczywiscie brutto,nie to co na reke otrzymalas)

3. Data: 2004-06-02 12:07:13

Temat: Odp: potrójne wynagrodzenie
Od: "malgosia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki!
rzeczywiście tak jest, odnalazłam to w Karcie Nauczyciela
Pozdrawiam

4. Data: 2004-06-03 19:23:04

Od: "domek" <d...@n...nospamonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to jest tzw. zasiłek na zagospodarowanie. Warunek - pierwsza praca i pełne
kwalifikacje pedagogiczne
Pozdrawiam
Anka

5. Data: 2004-06-06 19:09:20

Od: patashnik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 03 Jun 2004 21:23:04 +0200, domek wrote:

> to jest tzw. zasiłek na zagospodarowanie. Warunek - pierwsza praca i pełne
> kwalifikacje pedagogiczne

Zaraz zaraz.... jakie pierwsza praca? Tzn, jesli wczesniej bylem
zatrudnionny (etat/poletatu) to nie mam prawa do zasliku? Co z praca na
umowe/zlecenie umowa o dzielo?

> Anka

patashnik
p...@u...tlen.pl
___________
Rather like fairyland, isn't it?

6. Data: 2004-06-07 09:52:37

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz zaraz.... jakie pierwsza praca? Tzn, jesli wczesniej bylem
> zatrudnionny (etat/poletatu) to nie mam prawa do zasliku?

Dokładnie

--
Roman Stachowiak
http://www.gimnazjum.pl/karta