potrzebna pomoc

1. Data: 2002-09-03 17:16:32

Temat: potrzebna pomoc
Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie którą podałaGrażyna http://stich.passiflora.ru/
znalazłam super wzór z rowerzystkami zessałam , a nawet wydrukowałam i jest
problem otóż w spisie potrzebnej muliny znalazły się znaczki którym nie
przypisano żadnych nici są to :
znak zapytania w kwadraciku
dwie kropeczki w kwadraciku
literka H w kwadraciku
może ktoś już to rozgryzł

1. Data: 2002-09-03 17:40:31

Temat: Re: potrzebna pomoc
Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa20 <k...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al2qtb$ese$...@n...tpi.pl...
> [...]
> może ktoś już to rozgryzł
>
> jeszcze jedna sprawa jeżeli piszą że srebrnych nici ma być szt 38 to mam w
to uwieżyć?

1. Data: 2002-09-03 17:42:02

Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa20 <k...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al2s9q$hp1$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-09-03 18:08:13

Od: Małgosia <g...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Czy możesz podać bliższe szczególy o ja obrazek Ci chodzi?
Najlepiej podaj który on jest w kolejności.

Małgosia /Radom/ g...@p...ats.pl
http://www.ats.pl/~gosiaw

1. Data: 2002-09-03 18:08:42

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w spisie potrzebnej muliny znalazły się znaczki którym nie
> [...]

Przeczytaj opis i dokładnie przyjrzyj się stronie z numerami nici. Wg mnie
dwie kropki to 822 beige, H -928 grey, ? - 775 blue.
W opisie (na ile rozumiem rosyjski) jest wyjaśnione, że są to półkrzyżyki,
robione jedną nitką muliny (?), które trzeba naszyć na krzyżyk właściwy.
Może dla uzyskania efektu cieniowania? A może źle tłumaczę na polski
Nieprzekonana do swoich objaśnień
Balbina

1. Data: 2002-09-03 18:16:02

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzieżby aż tyle nici te przepiekne wzory zżerały, te wszystkie opisy trza
na rozum brać. Temu co to opisuje palec na klawiaturce się omsknie i stuknie
zamiast np. 3,2 to 32. Kolorki też czasem można samemu podebrać.
Pozdrawiam,
Dorota

1. Data: 2002-09-03 18:24:30

Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to nr 10 tak mi się wydaje że został opis zeskanowany tylko w połowie
przejrzałam dokładnie i nie ma nr nici te trzy kwadraciki o których pisałam
znajdują się obok opisu i są urwane chyba że ktoś ma cały opis byłabym
wdzięczna k...@s...pl

Użytkownik Małgosia <g...@p...ats.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@4...com..
.

1. Data: 2002-09-03 20:27:19

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa20" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> problem otóż w spisie potrzebnej muliny znalazły się znaczki którym nie

Wg mnie:
1. te 32 motki to raczej nierealne, kup po jednym , najwyżej dokupisz
2. Te dodatkowe symbole są w osobnej rubryce i chodzi o wyszywanie
półkryżykami
Na wystawie w Łodzi sie na taki efekt napatrzyłam , fajnie wygląda i to
jedna nitka muliny.
Ważne jest , aby ten półkrzyżyk miał ten sam skos, co wierzchnia nitka z
pełnego krzyżyka ( mam nadzieję, że rozumiesz, co mam na myśli )
--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-09-04 05:20:15

Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim teraz rozumiem pierwszy raz mam taki schemat
no to teraz do roboty lecę kupić nici!!!

Użytkownik Kayra <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al35u0$374$...@n...onet.pl...

szukam wzoru...
free wzory krzyzykowe