potrzebna pomoc przy założeniu albumu 7ya

1. Data: 2005-11-16 18:17:53

Temat: potrzebna pomoc przy założeniu albumu 7ya
Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobitki, ugrzęzłam, mam juz załozny album, nawet kilka podalbumów i
wrzucone jedno zdjęcie, ale podczas wrzucania drugiego, które było za
duże coś ponaciskalam w tym dziwnym języku i jakoś z tamtąd wylazłam i
już wejść nie mogę... Album jest,mogę go sobie pooglądac (choć jeszcze
nie ma co) ale nie mogę wejść "od kuchni".
HELP...
Moje gg 3326795
Moolinea

2. Data: 2005-11-16 20:13:52

Temat: Re: potrzebna pomoc przy założeniu albumu 7ya
Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Nov 2005 19:17:53 +0100, Moolinea
<moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> wrote:

> [...]
>już wejść nie mogę... Album jest,mogę go sobie pooglądac (choć jeszcze
>nie ma co) ale nie mogę wejść "od kuchni".
Już wszystko wiem, a jak czegoś nie wiem, to jeszcze o tym nie wiem
;)))
Moolinea

3. Data: 2005-11-17 10:33:32

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już wszystko wiem, a jak czegoś nie wiem, to jeszcze o tym nie wiem
> ;)))
> Moolinea

Tzn.? Bo mi się tak robi po kolei ze wszystkimi albumami. Jestem ciekawa czy
jakoś się w końcu do niego dostałaś, czy nie?

Artsajke

4. Data: 2005-11-17 10:54:39

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tzn.? Bo mi się tak robi po kolei ze wszystkimi albumami. Jestem ciekawa czy
>jakoś się w końcu do niego dostałaś, czy nie?

Tak dostałam się, Pusia mi pomogła z tym albumem, wczoraj były jakieś
kłopoty z serwerem i cuda się działy,później już poszło sprawnie :).
A co się u Ciebie dzieje? Ja nie wiem czy jestem w stanie pomóc, jako
początkująca, ale może inne dziewczyny pomogą.
Moolinea

5. Data: 2005-11-17 17:49:10

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A co się u Ciebie dzieje? Ja nie wiem czy jestem w stanie pomóc, jako
> początkująca, ale może inne dziewczyny pomogą.

Chyba nie. Już o tym pisałam kilka razy na grupie. Dzieje się podobnie jak u
Ciebie. Mam album, wklejam zdjęcia i później nie mogę się do niego dostać,
tylko przeglądać, niezależnie od ilości zdjęć. Założyłabym album gdzie
indziej, tylko nie ma dobrej alternatywy.

Artsajke

6. Data: 2005-11-17 18:19:28

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Nov 2005 17:49:10 +0000 (UTC), " "
<a...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>tylko przeglądać, niezależnie od ilości zdjęć. Założyłabym album gdzie
>indziej, tylko nie ma dobrej alternatywy.

Hmmm... U mnie wyglądało to tak, ze ja nie wiedziałam gdzie mam
kliknąć żeby się do albumu dostac. Ale jak już do tego doszłam, to z
wejściem nie było kłopotu.

Moolinea

Szabliny
LINK dla CIERPLIWYCH