potrzebuje krzaka

31. Data: 2004-05-06 07:25:50

Temat: Re: potrzebuje krzaka
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:
> "Too Old w Milanówku" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> wrote in message
news:c7ar1a$hc5$1@atlantis.news.tpi.pl...

>>a może tzw.bez karłowy ?
>

> Mnie wlasnie taki padl :-(

A jaki konkretnie?
Ja już drugi raz kupiłam s. meyerii i nic.
W zeszłym roku chyba zmarzł, ten drugi wygląda marnie, o kwiatach nawet
nie marzę:-( Wygląda jakby chciał te listki wypuścic a nie mógł.

Pozdrawiam
Marta

32. Data: 2004-05-06 10:51:13

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote in

> A jaki konkretnie?
> Ja już drugi raz kupiłam s. meyerii i nic.

O!
Mam 'Palibin' czy jak mu tam i przetrwal juz i susze i mrozy.. wyglada, jakby
go nie ruszaly. W tym roku ma pierwszy raz paki.
A nie rosnie w jakims szczegolnie korzystnym miejscu.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

33. Data: 2004-05-06 18:48:42

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak napisał:

> [...]
> go nie ruszaly. W tym roku ma pierwszy raz paki.
> A nie rosnie w jakims szczegolnie korzystnym miejscu.

Ja nie wiem jaka to odmiana, nie napisali ale wątpię, że można inną dostać.
Dzisiaj rozwinęły sie kolejne trzy listki, razem ma siedem.
Woda jest, słonce jest, dołek odpowiedni przygotowałam... Nawet okryłam
malucha na zimę stroiszem. Może jeszcze rozwinie skrzydła?
A w Krzywaczce były wyrośniete z pąkami juz:-(
Natomiast vulgarne, tfu pospolite szwunku dostały i rosną:-)
Aż im te nowe końcówki w południe się wygły w dół:-)

Pozdrawiam
Marta

znow drzewo
Aspidistra/ Aspiditrum (?)