potrzebuję pomocy

1. Data: 2007-01-17 17:48:00

Temat: potrzebuję pomocy
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dwuletnia córeczka od dwóch miesięcy ma zaczerwienione gardło,
włóknisty nalot na migdałkach, czasami chrypkę, a do tego od około miesiąc
temu zaczęła kaszleć. Kaszel jest typowo mokry, nie non stop, ale kilka razy
dziennie ma ataki kaszlu trwające kilkanaście minut. Na początku dostała
antybiotyk, niestety nie pomogło. Zrobiliśmy jej mnóstwo badań, wymazy z
nosa i gardła. Prócz lekko podwyższonych krwinek białych (WBC 13,9) i OB
(20) nie ma w wynikach nic nieprawidłowego, wymazy ujemne. Nie wiem już
czego szukać, coś się dzieje, ale co? Jaki badania jeszcze zrobić? Ja jestem
laborantką, więc sami rozumiecie swoje dziecko przebadałam na wszelkie
możliwe sposoby, nic więcej mi do głowy nie przychodzi. Lekarka podsunęła,
ze moje to coś alergicznego, niestety leki na alergię również nie pomogły.
Proszę o pomoc, może ktoś się spotkał z czymś podobnym, lub podsunie mi myśl
o badaniach jakie jeszcze mogłabym zrobić, aby dowiedzieć się co jest mojemu
dziecku.
Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam Aneta

2. Data: 2007-01-17 18:00:56

Temat: Re: potrzebuję pomocy
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jan 2007 18:48:00 +0100, Aneta napisał(a):

> Proszę o pomoc, może ktoś się spotkał z czymś podobnym, lub podsunie mi myśl
> o badaniach jakie jeszcze mogłabym zrobić, aby dowiedzieć się co jest mojemu
> dziecku.

Moze jednak alergia? Robiliscie testy? Piszesz ze kaszel wystepuje
okresowo, wiec moze jest jakis wspolny mianownik, jakis pokarm po ktorym
wystepuje kaszel, spotkanie z psem, itp itd.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2007-01-17 18:22:03

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za wszelką pomoc serdecznie dziękuję.

proponuje rtg płuc.
p.

4. Data: 2007-01-17 18:33:17

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze jednak alergia? Robiliscie testy? Piszesz ze kaszel wystepuje
> okresowo, wiec moze jest jakis wspolny mianownik, jakis pokarm po ktorym
> wystepuje kaszel, spotkanie z psem, itp itd.

Testy oczywiście miała robione, nie ma podawanych pokarmów alergizujących,
nic innego nie wyszło, mimo to psa, kota czy czegokolwiek nie mamy, dywanów
również nie mamy, a kaszel np. atak kaszlu w środku nocy raz lub dwa, w
ciągu dnia to samo.

5. Data: 2007-01-17 18:33:50

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> proponuje rtg płuc.
> p.

robione dwa dni temu, nic nie wykazało

6. Data: 2007-01-17 18:41:14

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temu zaczęła kaszleć. Kaszel jest typowo mokry, nie non stop, ale kilka
> razy dziennie ma ataki kaszlu trwające kilkanaście minut.

U mojego syna przyczyną kaszlu i stanów podgorączkowych okazały się robale
(glista ludzka!). Wcześniejsze leczenie trwało prawie 4 miesiące, dopiero po
środkach antyrobakowych (pyrantelum dla chłopców, dla nas bodajże vermox)
wszystko ustąpiło. Potem konieczny (po wcześniejszych kuracjach
antybiotykowych) był broncho-waksom (nie wiem, jak to się pisze, nie jestem
lekarzem).

D.

7. Data: 2007-01-17 18:44:35

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

zapomniałam jeszcze dopisać, a to może być ważne, co około 3-4 tyg. córeczka
ma w nocy temp. około 40 st., po której rano nie ma śladu...

8. Data: 2007-01-17 18:46:52

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości

> U mojego syna przyczyną kaszlu i stanów podgorączkowych okazały się robale
> (glista ludzka!). ...

coś w tym jest, pasożytów jej nie robiłam, zrobię jutro, tylko skąd
temperatura przy pasożytach ?

9. Data: 2007-01-17 20:23:18

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisał(a):
> Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomoœci
> >

> zapomniałam jeszcze dopisać, a to może być ważne, co około 3-4 tyg. córeczka
> ma w nocy temp. około 40 st., po której rano nie ma œladu...

Koniecznie do lekarza! Jednego, dwóch, trzech, aż do skutku.
Córeczka musi mieć dokładnie osłuchane płuca. Może to być
zapalenie płuc lub oskrzeli. Wirusowe zapalenie płuc wcale nie musi
być podobno widoczne na RTG.
Ta gorączka w nocy to nieciekawa sprawa.:( Przyczyna na pewno jest.
Trzeba ją jak najszybciej znaleźć i wyleczyć córeczkę, bo
przecież to ogromnie osłabia cały organizm dziecka.
Powodzenia:)

Pozdrawiam,
Maja

10. Data: 2007-01-17 20:47:03

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

[...]

Bylam u kilku lekarzy, osłuchowo nic nie ma, uparłam się na RTG nic nie
wyszło, skoro kilku słuchało i potwierdzają sie ich opinie to chyba głusi
nie są.

Ta gorączka w nocy to nieciekawa sprawa.:( Przyczyna na pewno jest.
Trzeba ją jak najszybciej znaleźć i wyleczyć córeczkę,...

Myślę tak samo, dlatego zwróciłam się z prośbą do grupowiczów o pomoc, może
komuś przyjdzie do głowy coś ciekawego, ja swój zasób podejrzeń już
wyczerpałam.

wycięcie woreczka żółciowego a późniejsze problemy żołądkowe / także pytanie o dietetyka
Co to za pasożyt?
celiakia
Ile zarabia asystentka stomatologa??
Fraxiparina a oddawanie krwi?