potrzebuję pomocy

11. Data: 2007-01-17 21:28:16

Temat: Re: potrzebuję pomocy
Od: "Agmaki" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:eom20a$k56$1@zeus.man.szczecin.pl...

> Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> [...]
> zapalenie płuc lub oskrzeli. Wirusowe zapalenie płuc wcale nie musi
> być podobno widoczne na RTG.
>
> Bylam u kilku lekarzy, osłuchowo nic nie ma, uparłam się na RTG nic nie
> wyszło, skoro kilku słuchało i potwierdzają sie ich opinie to chyba głusi
> nie są.
>
> Ta gorączka w nocy to nieciekawa sprawa.:( Przyczyna na pewno jest.
> Trzeba ją jak najszybciej znaleźć i wyleczyć córeczkę,...
>
> Myślę tak samo, dlatego zwróciłam się z prośbą do grupowiczów o pomoc,
> może komuś przyjdzie do głowy coś ciekawego, ja swój zasób podejrzeń już

Witam,
rozumiem, że mononukleoza i gronkowiec złocisty też wykluczone?...
pozdrawiam,
Ania.

12. Data: 2007-01-17 21:40:03

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agmaki" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
Witam,
> rozumiem, że mononukleoza i gronkowiec złocisty też wykluczone?...

Mononukleoza tak, nie ma objawów mononukleozy a rozmaz krwi oglądał również
hematolog, nosicielstwo gronkowca wykluczone.

13. Data: 2007-01-17 23:50:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <a...@i...pl> wrote in message
> Moja dwuletnia córeczka od dwóch miesięcy ma zaczerwienione gardło,
> włóknisty nalot na migdałkach, czasami chrypkę, a do tego od około miesiąc
> temu zaczęła kaszleć. Kaszel jest typowo mokry, nie non stop, ale kilka
> razy dziennie ma ataki kaszlu trwające kilkanaście minut.

blonica/koklusz.?

iwon(K)a

14. Data: 2007-01-18 07:43:43

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

, tylko skąd
> temperatura przy pasożytach ?
Lekarz powiedział, że od ciągłego kaszlu i zaczerwienionego gardła. Po
prostu gardło mechanicznie podrażniane kaszlem staje otworem dla bakterii i
wirusow (czy jakoś tak to tłumaczył).
Napisz, co w końcu małej było...
D.

15. Data: 2007-01-18 09:48:45

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ....
> blonica/koklusz.?

była szczepiona

16. Data: 2007-01-18 14:31:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <a...@i...pl> wrote in message

> była szczepiona

to nic. moze cos zle ja zaszczepili. lepiej sprawdzic.

iwon(k)a

17. Data: 2007-01-18 14:40:41

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Aneta" <a...@i...pl> wrote in message

> to nic. moze cos zle ja zaszczepili. lepiej sprawdzic.

hmm trochę dziwne by było gdyby 4 szczepionki źle zaszczepili nie uważasz?
Poza tym chociażby ze względu na to, ze była szczepiona żaden lekarz nie
będzie brał błonicy pod uwagę.

18. Data: 2007-01-18 18:18:29

Od: "Agmaki" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

będzie brał błonicy pod uwagę.

...a to błąd, bo lekarze mają przecież doświadczenie, że szczepienia nigdy
nie dają 100% pewności uodpornienia na niebezpieczne choroby... radziłabym
wziąć pod uwagę wszystkie potencjalne zagrożenia.
powodzenia!
Ania.

19. Data: 2007-01-18 21:42:40

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie dają 100% pewności uodpornienia na niebezpieczne choroby... radziłabym
> wziąć pod uwagę wszystkie potencjalne zagrożenia.

Mam nadzieję, ze to jednak nie to, zwrócę lekarce uwagę, niech robi
wszystko, żeby mi dziecko wyleczyć...
pozdrawiam A

20. Data: 2007-01-21 17:22:25

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 17 Jan 2007 19:46:52 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Aneta, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> coœ w tym jest, pasożytów jej nie robiłam, zrobię jutro,

Oczywiscie ze pasozyty powinny byc przede wszystkim wykluczone, ale
pamietaj - jednorazowe badanie z wynikiem negatywnym nie jest wiarygodne,
nalezy je potarzac kilkakrotnie, z parodniowymi odstepami czasu - glisty
skladaja jaja raz na jakis czas, trzeba trafic w ten momemt.

>tylko skšd temperatura przy pasożytach ?

Jak to skad?
Choroba pasozytnicza to infekcja - podwyzszona temperatura nie jest niczym
dziwnym - zazwyczaj sa to napady goraczki - np. jednodniowe.
Pasozyty dodatkowo draznia sluzowke jelit, glisty na dokladke maja taki
cykl rozwojowy ze larwy najpierw przegryzaja sie przez jelita a potem przez
tkanke pluc, nastepnie wedrujac ukladem oddechowym moga powodowac miejscowe
odczyny zapalne.

No i jeszcze - pasozyty i ich odchody sa bardzo alergizujace.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

wycięcie woreczka żółciowego a późniejsze problemy żołądkowe / także pytanie o dietetyka
Co to za pasożyt?
celiakia
Ile zarabia asystentka stomatologa??
Fraxiparina a oddawanie krwi?