Re: poważna zaleta bycia GEJEM

1. Data: 2009-04-18 18:22:09

Temat: Re: poważna zaleta bycia GEJEM
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1i2fd88hr9jq3.808zso2ugsro.dlg@40tude.net...

> To nie jest odpowiedź. Tak można w cały świat próbowac obalac wszystko,
> nawet matematykę.
> Widzisz, jaki jesteś cienki w obalaniu?

Ja stwierdzam fakty... nie mam misji leczenia Ikselki z uzależnień, tylko
mówię, jak jest. Wystarczy.

Pzdr
Paweł

2. Data: 2009-04-18 18:37:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Apr 2009 20:22:09 +0200, bazyli4 napisał(a):

> Ja stwierdzam fakty...

Jakie?

> nie mam misji leczenia Ikselki z uzależnień, tylko
> mówię, jak jest.

Czyli co?

> Wystarczy.

Tobie na pewno. Bo bardzo byś tego chciał.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

3. Data: 2009-04-18 20:22:23

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie?

Takie, że jesteś zawsze o krok za czyimś postem... ładnie manipulujesz swoją
historią... to przypomina scenki z filmów, jak ktoś na policji snuje swój
życiorys a gdy wyjdzie, porucznik doznaje olśnienia bo wszystkie te miejsca,
fakty i nazwiska żyją swoim życiem na ścianach jego gabinetu... Twoje
historie są tylko o krok subtelniejsze i pomieswzane z rzeczywistością...

> Czyli co?

J.w.
Nie dam się wciągnąć w odkręcanie "urzekła mnie Twoja historia" bo tu inni
juz próbowali i zawsze stajesz twarzą do deszczu ;>

> Tobie na pewno. Bo bardzo byś tego chciał.

Takiej fantazji jak Twoja? Wypraszam sobie, życie jest o niebo piekniejsze i
ciekawsze niż to, co na jego temat wypisujesz swoją zerojedynkową
frustracją... ;o)

Pzdr
Paweł

4. Data: 2009-04-18 21:06:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Apr 2009 22:22:23 +0200, bazyli4 napisał(a):

> [...]
> fakty i nazwiska żyją swoim życiem na ścianach jego gabinetu... Twoje
> historie są tylko o krok subtelniejsze i pomieswzane z rzeczywistością...

Moje historie to całe moje życie - krok po kroku, sama rzeczywistość. Nie
opisałam tutaj nawet jednej setnej.

5. Data: 2009-04-18 21:15:48

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

[...]
> Moje historie to całe moje życie - krok po kroku, sama rzeczywistość.
> Nie opisałam tutaj nawet jednej setnej.

Ty to umiesz postraszyć.

Saulo

6. Data: 2009-04-18 21:23:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Apr 2009 23:15:48 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Ty to umiesz postraszyć.

Nie mam zamiaru. Moje życie było i jest zbyt bogate - nic dziwnego, że dla
większości jest jak fantastyczny film i w sumie się nie dziwię: ubóstwo
mentalne siłą rzeczy czyni życie większości ludzi ubogim, więc dla nich
moje to czysta fantazja, nie do pojęcia.

7. Data: 2009-04-18 21:24:42

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> [...]
> dziwię: ubóstwo mentalne siłą rzeczy czyni życie większości ludzi
> ubogim, więc dla nich moje to czysta fantazja, nie do pojęcia.

Nie do pojęcia.
Jesteś tutaj królową życia.

Saulo

8. Data: 2009-04-18 21:31:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Apr 2009 23:24:42 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>

> Nie do pojęcia.
> Jesteś tutaj królową życia.

Może i tak. Śmierci też. Bo Wy nawet wspomnieć o niej się boicie.

9. Data: 2009-04-18 21:31:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Sat, 18 Apr 2009 23:15:48 +0200, Saulo napisaďż˝(a):

> Nie mam zamiaru. Moje �ycie by�o i jest zbyt bogate - nic dziwnego, �e dla
> wi�kszo�ci jest jak fantastyczny film i w sumie si� nie dziwi�: ub�stwo
> mentalne si�� rzeczy czyni �ycie wi�kszo�ci ludzi ubogim, wi�c dla nich
> moje to czysta fantazja, nie do poj�cia.
>
> --
> "Mi�uj swoich wrog�w. To doprowadzi ich do sza�u".
> ;-PPP

Ikselcia ty poprostu masz gdzie indziej ciało,gdzie indziej głowę.
To jest raczej horror;-)

10. Data: 2009-04-18 21:34:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Może i tak. Śmierci też. Bo Wy nawet wspomnieć o niej się boicie.

No dobrze, już wiemy, że się boisz, że mąż Ci umrze. Czyżbyś nie
wierzyła w życie wieczne?

--
Pozdrawiam - Aicha (i trzypłytowy urodzinowy Elvis wiecznie żywy:))

REFLEKSJA...
Antykoncepcja do wody ...
mmmmmmmmmmmmmm..
poważna zaleta bycia GEJEM
Teraz rozumiem dlaczego mówi się,że niektórzy schodzą na psy.;-)