Re: poważna zaleta bycia GEJEM

21. Data: 2009-04-18 21:49:39

Temat: Re: poważna zaleta bycia GEJEM
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>
news:wf6idrv3i0m6$.1gofrt6inyuvr.dlg@40tude.net

> Dlaczego? - właśnie nastawiłam zmywarkę po kolacji, odpoczywam.

A bo miałem wrażenie, że się mocno rozpraszasz psp.

> Jakbys zgadł. Niech mnie piorun z nieba jasnego trafi w tym momencie,
> jeśli kłamię.
> Niedawno skończyliśmy późną kolację. Naczynia sprzątnięte. Córka, mąż
> i przyszły zięć siedzą sobie obok mnie, przy stole, oglądają tv, a ja
> wolę internet. Mam mały, naprawdę mały laptopik, nie przeszkadza na
> stole. Każdy robi to, co lubi. Razem. Trochę im opowiadam, ale za
> dużo nie mogę, bo wlaśnie rozmawiają o tym, że w Betlejem 20 lat temu
> było 30000 katolików, a teraz są 3 rodziny... tak "dobrze" są
> traktowani tam katolicy.

Betlejem jest na Zachodnim Brzegu, w Autonomii Palestyńskiej.

> Ciekawe, ilu u nas jest Żydów.

Z 10 milionów. I drugie tyle kryptożydów.

Saul

22. Data: 2009-04-18 21:51:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> "The town of Bethlehem has 27,000 inhabitants half of whom
> are Moslems and half are Christians."
> http://www.bethlehem.org/

To manipulacja!

--
Pozdrawiam - Aicha

23. Data: 2009-04-18 21:53:18

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>

[...]
> [...]
[...]

"The town of Bethlehem has 27,000 inhabitants half of whom are Moslems

Saulo

24. Data: 2009-04-18 21:54:33

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> mentalne siłą rzeczy czyni życie większości ludzi ubogim, więc dla nich
> moje to czysta fantazja, nie do pojęcia.

Teraz to po całości pojechałaś. Nie przeczytałam jeszcze, żeby Ci ktoś
tego życia zazdrościł.

--

Paulinka

25. Data: 2009-04-18 21:55:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Apr 2009 23:53:18 +0200, Saulo napisał(a):

> Saulo <s...@l...po>
>
> [...]
> [...]
>
> "The town of Bethlehem has 27,000 inhabitants half of whom are Moslems
> and half are Christians."
> http://www.bethlehem.org/
>
> Saulo

Dokładnie 30 procent. Kiedys było 90. Pomyłka - z tymi 3 rodzinami,
chodziło o 30 procent.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

26. Data: 2009-04-18 21:55:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Dokładnie 30 procent. Kiedys było 90. Pomyłka - z tymi 3
> rodzinami, chodziło o 30 procent.

Jednak Ci przeszkadza klikanie w myśleniu :D

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2009-04-18 21:55:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Apr 2009 23:54:33 +0200, Paulinka napisał(a):

> Teraz to po całości pojechałaś. Nie przeczytałam jeszcze, żeby Ci ktoś
> tego życia zazdrościł.

I nie przeczytasz - do zazdrości jeszcze nikt się nigdy nie przyznał, a juz
zwłaszcza na piśmie :-)

28. Data: 2009-04-18 21:58:58

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Teraz to po całości pojechałaś. Nie przeczytałam jeszcze, żeby Ci ktoś
> tego życia zazdrościł.

Bo nikt się do tego oficjalnie nie przyznaje!
Dogryzają tylko i naigrawają się, a to oznacza, że w skrytości ducha...

Saulo

29. Data: 2009-04-18 21:59:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Z 10 milionów. I drugie tyle kryptożydów.

E? Nie przesadzasz?

A kogo nazywamy Żydem (żydem)? Wszystkich tych z pochodzeniem?
Ktoś to sprawdza?

Czy teraz jeszcze w jakichś formularzach wypełnia się rubrykę pt.
narodowość? (pamiętam, że kiedyś taka bywała gdzieniegdzie)

Ewa

30. Data: 2009-04-18 22:00:29

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I nie przeczytasz - do zazdrości jeszcze nikt się nigdy nie przyznał, a juz
> zwłaszcza na piśmie :-)

A niby czemu? Czego ja mam Ci zazdrościć? Napisz, może jednak
pozazdroszczę, bo na razie nie mam czego.

--

Paulinka

REFLEKSJA...
Antykoncepcja do wody ...
mmmmmmmmmmmmmm..
poważna zaleta bycia GEJEM
Teraz rozumiem dlaczego mówi się,że niektórzy schodzą na psy.;-)