Re: poważna zaleta bycia GEJEM

41. Data: 2009-04-18 22:18:27

Temat: Re: poważna zaleta bycia GEJEM
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>
news:gsdjf9$s9o$2@atlantis.news.neostrada.pl

> Dajmy spokój nowym faktom! Skoncentrujmy się na tym, co już wiemy. ;)

Może lepiej zdekoncentrujmy?

Saulo

42. Data: 2009-04-18 22:19:32

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Dajmy spokój nowym faktom! Skoncentrujmy się na tym, co już wiemy. ;)

Moja wiedza mi wystarcza na tyle, żeby stwierdzić, że XL-ka jest tą od
nenufarów, globusa, pieczonego schabu. Taka bardziej wyzwolona kura
domowa, bo ma dostęp do fitness, maluje i robi inne duperele. Ogólnie
rzecz biorąc zazdrościć to można tylko nieróbstwa. Ale jak kto lubi.
--

Paulinka

43. Data: 2009-04-18 22:22:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Taka bardziej wyzwolona kura domowa,
> bo ma dostęp do fitness, maluje i robi inne duperele.

Kod: 1 (chów wolnowybiegowy).

--
Pozdrawiam - Aicha

44. Data: 2009-04-18 22:27:03

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> [...]
> domowa, bo ma dostęp do fitness, maluje i robi inne duperele. Ogólnie
> rzecz biorąc zazdrościć to można tylko nieróbstwa. Ale jak kto lubi.

Ma dom, ogród, kawałek lasu, jest panią arystokratową, ma udane życie
seksualne, udane córki, jest szczęśliwa.
Kurestwo domowe? A jakie to ma znaczenie?

Saulo

45. Data: 2009-04-18 22:39:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> jest szczęśliwa.

Tutaj trzeba by przystanąć na chwilę...

Ewa

46. Data: 2009-04-18 22:41:55

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Nie mam zamiaru. Moje życie było i jest zbyt bogate - nic dziwnego,
> że dla większości jest jak fantastyczny film i w sumie się nie
> dziwię: ubóstwo mentalne siłą rzeczy czyni życie większości ludzi
> ubogim, więc dla nich moje to czysta fantazja, nie do pojęcia.

Jest jak film w złym guście. Oglądasz z odruchem wymiotnym.

michał

47. Data: 2009-04-18 22:42:45

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> Tutaj trzeba by przystanąć na chwilę...

...aby?

Saulo

48. Data: 2009-04-18 22:44:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> medea <e...@p...fm>

> ...aby?

by zwątpić

Ewa

49. Data: 2009-04-18 22:45:59

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> by zwątpić

no to odwróćmy pytanie:

z jakiego powodu/powodów miałaby nie być szczęśliwa?

saulo

50. Data: 2009-04-18 22:48:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> z jakiego powodu/powodów miałaby nie być szczęśliwa?

Za dużo ode mnie wymagasz.
Ja sądzę po symptomach. :)

Ewa

REFLEKSJA...
Antykoncepcja do wody ...
mmmmmmmmmmmmmm..
poważna zaleta bycia GEJEM
Teraz rozumiem dlaczego mówi się,że niektórzy schodzą na psy.;-)