powiedzcie prosz

11. Data: 2006-09-15 07:48:35

Temat: Re: powiedzcie prosz
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eedbcu$q83$1@news.dialog.net.pl Leszek Serdyński
<l...@p...onet.pl> napisał(a):

> - teraz to już pewnie są same niskopienne w

Hejka. Warto wiedziec na jakiej podkładce jest kupowane drzewko.

> Raczej nie. Ciągle jeszcze drzewka owocowe szczepione na wstawce
> skarlajacej są teorią, a nie praktyką.

Hejka. Wstawki skarlające u jabłoni to raczej historia z ubiegłego wieku
a nie teoria, która czeka na wprowadzenie do praktyki sadowniczej.
Siłę wzrostu drzewek owocowych oprócz naturalnych cech odmiany (słabo-,
średnio- lub silnierosnąca) reguluje się rodzajem podkładki skarlającej (np.
półkarłowa M-26, skarlajaca M-9, P-22 czy M-27) i cięciem. Są jeszcze
retardanty oczywiście. :-)
Wstawki skarlajace mają ograniczone zastosowanie wtedy gdy są problemy z
wyprodukowaniem odpowiedniej ilości podkładek skarlających dla niektórych
gatunków drzew owocowych.
Pozdrawiam eksplikatywnie Ja...cki

12. Data: 2006-09-15 11:06:27

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BrunoJ napisał:
> juz wiem dlaczego. Facet spolaryzowal polbruka, chyba naprawde
> porzadnie, bo woda ciagle plynie ta sama droga...

:-) :-) :-)

> No dobra, sorki, juz nie bede ;)

Szkoda. Poprawiłeś mi humor na resztę dnia.
Na działce dzisiaj więc będzie optymistycznie ;-)

Pozdrawiam, Barbara

13. Data: 2006-09-15 13:17:49

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:

> Każdy z kamieni trzeba z góry uderzyć mocno młotkiem, aby nadać mu
> "polaryzację".

Ze stukaniem młotkiem trzeba uważać, bo wtedy ręka uzyskuje przeciwną
polaryzację, bardzo szkodliwą dla zdrowia. W celu jej usunięcia
należy koniecznie trzy razy splunąć przez lewe ramię.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2006-09-16 00:08:21

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
budowlany ktory zatrzyma promieniowanie zyl wodnych?

(...)
> Przychodzi mag i mowi "zyl nie ma, macie najzdrowszy dom w okolicy"

Nieprawda,- przychodzi mag i z definicji mówi: "straszne zyły i
promieniowanie, potrzeba przynajmniej 3 seansów, każdy za grubszą sumkę,
plus te drogie ekrany, które przypadkiem tez mam z sobą...";-))

P47 (kałach)

15. Data: 2006-09-18 06:15:02

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za listy- jesteście niezawodni.
No i uśmiałam się tez przy okazji

Czytam dopiero dzisiaj, bo mnie nie było- rydzobranieee :)

Pozdrawiam serdecznie, z rad skorzystam
basia

16. Data: 2006-09-18 06:31:42

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze stukaniem młotkiem trzeba uważać, bo wtedy ręka uzyskuje przeciwną
> polaryzację, bardzo szkodliwą dla zdrowia. W celu jej usunięcia
> należy koniecznie trzy razy splunąć przez lewe ramię.

Kazdy przedmiot ma swoją polaryzację, nawet kartka papieru z jednej
strony ma polaryzację dodatnią, z drugiej ujemną.
Człowiek też.Wahadło nad wewnętrzną stronią dłoni mężczyzny kręci się
w lewo, u kobiet w prawo.
Da się to zmienić, a nawet wbrew logice i wbrew fizyce przez telefon.
Pozdrawiam.Mirzan

17. Data: 2006-09-18 07:20:28

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ze stukaniem młotkiem trzeba uważać, bo wtedy ręka uzyskuje przeciwną
> polaryzację, bardzo szkodliwą dla zdrowia. W celu jej usunięcia
> należy koniecznie trzy razy splunąć przez lewe ramię.

Lepiej stuknąć się młotkiem - jednak kierunek uderzenia musi być przeciwny
(należy uwzględnić kąt obrotu Ziemi)
pozdrawiam tomek

18. Data: 2006-09-18 07:48:46

Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kazdy przedmiot ma swoją polaryzację, nawet kartka papieru z jednej
> strony ma polaryzację dodatnią, z drugiej ujemną.
to oczywiste, kartki zawsze sie kleja. Pod koniec produkcji
kafar puka w ryze (oszczednosci, powinni kazda kartke mlotkiem...)

> Człowiek też.Wahadło nad wewnętrzną stronią dłoni mężczyzny kręci się
> w lewo, u kobiet w prawo.
to by wyszlo na to ze ja jestem kobieta, czemy przeczy pare bardziej
namacalnych faktow, niz ruchy wahadelka..

> Da się to zmienić, a nawet wbrew logice i wbrew fizyce przez telefon.
no, i wode napromieniowac przez telewizor. Jak mu tam bylo?
"rece ktore licza" ?
On nawet przez gazete umial - gdziestam drukowali jego zdjecie, wystarczylo
nakleic na butelke z woda i juz sie sama polaryzowala, od usmiechu..

pozdrawiam
Bruno

19. Data: 2006-09-18 08:05:11

Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w lewo, u kobiet w prawo.
> Da się to zmienić, a nawet wbrew logice i wbrew fizyce przez telefon.
dopiero teraz przeczytalem ze zrozumieniem, a raczej z jego brakiem.
Sprawdzasz nad dlonia mezczyzny ze kreci sie w lewo.
To kto i do kogo ma zadzwonic zeby to zmienic?
Ewentualnie - dzwonisz do goscia "niech Twoja polaryzacja sie zmieni,
przyjade wieczorem i sprawdze." Jedziesz, a tutaj kreci sie w druga strone?
Mozesz to wyjasnic jakos bardziej obrazkowo? bo nie czuje tematu.

No i taki drobny aspekt techniczny. Wahadlo sie kreci, mysle sobie ze
chcialbym zeby zaczelo sie krecic w druga strone, a ono zatrzymuje sie i
zaczyna krecic w druga strone. Zadna polaryzacja facet/baba, tylko moja
wlasna wola. Jesli jestem przekonany ze przepolaryzowalem faceta na babe,
to przy sprawdzaniu tegos wiem ze powinno sie krecic w druga strone
wiec pewnie bedzie, bo ja tak chce. Wiarygodnosc eksperymentu zerowa.
Chyba ze tylko ja tak mam, a innych wahadlo nie slucha i kreci sie im
tak jak natura kaze, a nie ich ego...

W kazdym razie jakby ktos chcial zeby mu dzialke przebadac to ja tanio
zrobie. Wahadlem krecic umie, rozdzka "chodzi". Odpromiennikow nie mam,
ale to sie dowiem wsrod znajomych i przyjade na pewno przygotowany ;)

pozdrawiam
Bruno

20. Data: 2006-09-18 08:06:48

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

BrunoJ napisał(a):
[...]
> to by wyszlo na to ze ja jestem kobieta, czemy przeczy pare bardziej
> namacalnych faktow, niz ruchy wahadelka..
[...]

To, że masz własne namacalne wahadełko jeszcze o niczym nie świadczy,
wahadło pokazuje bowiem płeć mózgu.
;-)
pozdr. Jerzy

Nowe zdjęcia