powiedzcie prosz

21. Data: 2006-09-18 08:07:45

Temat: Re: powiedzcie proszę (OT)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:eelk8k$cqs$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To, że masz własne namacalne wahadełko jeszcze o niczym nie świadczy,
> wahadło pokazuje bowiem płeć mózgu.
> ;-)

Ja myślę, że to działa głównie wśród grupy specyficznych tegorocznych
maturzystów ;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

22. Data: 2006-09-18 11:11:07

Temat: Re: powiedzcie prosz
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To kto i do kogo ma zadzwonic zeby to zmienic?

Dzwonię do znajomej, aby sprawdziła w którą stronę kręci się wahadło
nad jej dłonią.Ona sprawdza, odpowiada mi że w prawo.Ja w tym czasie
robię czary, nic jej nie mówiąc, a ona zaskoczona mówi,że zaczęło kręcić się
w drugą stronę.Nie wiem jakie to może mieć znaczenie, myślę że żadnego.
A co do reszty, w każdej dziedzinie oszustów jest wielu, co o niczym
nie świadczy.Tylko o tym,że łatwiej się z czegoś pośmiać niż poczytać,
bo czytanie to ciężka praca, a jaki wydatek na książki.
Podobno odwrócona polaryzacja, może być przyczyną trudności z zajściem
w ciążę.Ja już nie zachodzę, więc mi to obojętne.
Pozdrawiam.Mirzan

23. Data: 2006-09-18 11:43:07

Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robię czary, nic jej nie mówiąc, a ona zaskoczona mówi,że zaczęło kręcić
> się w drugą stronę. Nie wiem jakie to może mieć znaczenie, myślę że
hmm, no to sprobuj moze bez telefonu, umow sie na godzine, zeby znajoma
zaczela wahadlowac i zrob czary. Powinno zadzialac, w eterze jest
wystarczajaca duzo fal biegnacych miedzy Wami.
Ktore nie sa zmieniane po drodze w 0/1.

> A co do reszty, w każdej dziedzinie oszustów jest wielu, co o niczym
> nie świadczy.Tylko o tym,że łatwiej się z czegoś pośmiać niż poczytać,
> bo czytanie to ciężka praca, a jaki wydatek na książki.
Mam wystarczajaca duzo ksiazek w tej materii, z czasow gdy
"praktykowalem", i spory kartonik roznego sprzetu.
Czlowiek w mlodosci ma wiecej energii i czasu na rozne glupoty.

> Podobno odwrócona polaryzacja, może być przyczyną trudności z zajściem
> w ciążę.Ja już nie zachodzę, więc mi to obojętne.
No to wreszcie wiem czemu nie moge zajsc w ciaze <rotfl>
Pomine tutaj jakas kasliwa uwage jaka sie cisnie na klawisze,
w temacie wczesniejszego dzwonienia do znajomej, zeby jej polaryzacje
odwrocic...

pozdrawiam
Bruno

24. Data: 2006-09-18 12:04:26

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Ja myślę, że to działa głównie wśród grupy specyficznych tegorocznych
> maturzystów ;)

Myślisz, że minister to Ciota bo uległ?
:-)
pozdr. Jerzy

25. Data: 2006-09-18 13:06:21

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Wahadło nad wewnętrzną stronią dłoni mężczyzny kręci się
> w lewo, u kobiet w prawo.

Wahadło kręci się tak, jak trzymający je rusza ręką. Wystarczy
popatrzeć.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2006-09-18 13:09:27

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Wahadło kręci się tak, jak trzymający je rusza ręką. Wystarczy
> popatrzeć.

Oj Michale!
;-)
pozdr. Jerzy

27. Data: 2006-09-18 14:31:36

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4e4e.000000ab.450e7eca@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Podobno odwrócona
> polaryzacja, może być przyczyną trudności z zajściem w ciążę.Ja już
> nie zachodzę, więc mi to obojętne.

Hejka. Do tej pory żaden mężczyzna nie zaszedł w ciążę, pomimo tego
próby nadal trwają. ;-)
Pozdrawiam mizoginicznie Ja...cki

28. Data: 2006-09-18 18:06:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Do tej pory żaden mężczyzna nie zaszedł w ciążę, pomimo tego
> próby nadal trwają. ;-)
>                    Pozdrawiam mizoginicznie Ja...cki

A Szwarceneger?
Pozdrawiam.Mirzn

29. Data: 2006-09-18 19:17:11

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czlowiek w mlodosci ma wiecej energii i czasu na rozne glupoty.

Nauka czegokolwiek nigdy nie jest głupotą.Zlekceważenie jakiejkolwiek
okazji do nauki, zawsze jest głupotą

> Pomine tutaj jakas kasliwa uwage jaka sie cisnie na klawisze,
> w temacie wczesniejszego dzwonienia do znajomej, zeby jej polaryzacje
> odwrocic...

W trakcie dzwonienia oboje byliśmy poza czasem na praktyczne wykorzystanie
tego zagadnienia.Bez telefonu nie dało by się na bieżąco kontrolować zjawiska.
Jesli bawiłeś się radiestezją, to wiesz,że ona istnieje.Patrzenie na wirujące
wahadło i mówienie sobie,że ono nie kręci sie, to dopiero dziwne zjawisko.
Choćbyś nie wiem co wymyślił, to i tak nie przebijesz jednego doktora
a AR w Olsztynie, który napisał,że radiestezja nie istnieje, a jeśli wahadło
się kręci, to porusza nim szatan.Pewnie jest już profesorem.
Pozdrawiam.mirzan

30. Data: 2006-09-18 19:52:48

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4e4e.00000143.450ee01a@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> A Szwarceneger?

Hejka. I dlatego został gubernatorem? ;-)
Pozdrawiam iluzorycznie Ja...cki

Nowe zdjęcia
Święto Kwiatów. Owoców i Warzyw
zimowit - wczoraj i dziś