powiększające się zakola ...

1. Data: 2001-10-03 11:55:39

Temat: powiększające się zakola ...
Od: "Rony" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

mam pytanie dotyczące zakoli.
Czy jest jakaś metoda leczenia i powstrzymania powiększania się zakoli ??
Wszelka informacja bardzo wskazana. Dziekuje za wszelką pomoc.

pozdrawiam
Sonyx

2. Data: 2001-10-03 12:01:22

Temat: Re: powiększające się zakola ...
Od: "Friedrich" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.piloxidil.pl

3. Data: 2001-10-03 12:21:57

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rony napisał:

> Witam.
>
> mam pytanie dotyczšce zakoli.
> Czy jest jakaœ metoda leczenia i powstrzymania powiększania się zakoli ??
> Wszelka informacja bardzo wskazana. Dziekuje za wszelkš pomoc.

Znam metode powstrzymania powiekszania sie zakoli jak i metode
powstrzymania przed tworzeniem sie zakoli.
Ale chcialbym ja sprzedac koncernowi kosmetycznemu czy farmakologicznemu
w formie licencji.
Metoda ta jest droga i czasochlonna i nie ma nic wspolnego z
przeszczepami.
Jezeli znajde firme ktora ja bedzie wdrazac to sprzedam licencje.
J.

4. Data: 2001-10-03 12:51:19

Od: k...@s...pl (Tomek Kozinski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Oct 2001 14:21:57 +0200
Dariusz <d...@p...onet.pl> objawił(a):

> Znam metode powstrzymania powiekszania sie zakoli jak i metode
> powstrzymania przed tworzeniem sie zakoli.

Ja też ją znam. Należy ogolić głowę na całkowite 0.

> Ale chcialbym ja sprzedac koncernowi kosmetycznemu czy farmakologicznemu
> w formie licencji.

A ja ją publikuję na zasadach GNU

> Metoda ta jest droga i czasochlonna i nie ma nic wspolnego z
> przeszczepami.

No nie przesadzaj kosztuje 15 zł a cały zabieg trwa 20 min. Niestety
trzeba go powtażać.

> Jezeli znajde firme ktora ja bedzie wdrazac to sprzedam licencje.
> J.

Niemasz już szans. Wszyscy skorzystają z darmowej licencji na jakiej ją
opublikowałem.

--
pozdrowienia )/
od kozy. Y\_/

5. Data: 2001-10-03 19:19:45

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rony <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9peu7k$pef$...@n...tpi.pl...
> Witam.
>
> mam pytanie dotyczące zakoli.
> Czy jest jakaś metoda leczenia i powstrzymania powiększania się zakoli ??
> Wszelka informacja bardzo wskazana. Dziekuje za wszelką pomoc.

Jedyna skuteczna to przeszczep.
m a r g a r e t k a

6. Data: 2001-10-03 20:53:02

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

margaretka napisał:

> Użytkownik Rony <r...@g...pl> w wiadomoœci do grup dyskusyjnych
> napisał:9peu7k$pef$...@n...tpi.pl...

> Jedyna skuteczna to przeszczep.

Jest skuteczna metoda nieinwazyjna, nieoperacyjna, ale jest kosztowna i
czasochlonna.
Zajmowalem sie tym gdy byl reklamowany na rynku taki wegierski preparat.
Mozna skutecznie powstrzymac powiekszania sie zakoli, albo nawet calkiem
ich uniknac
Chetnie udostepnie licencje firmie kosmetycznej/ farmaceutycznej , gdyz
ponioslem duze koszty na badania i testy.
Metoda jest skuteczna, skutecznie testowana na wielu osobach, znajomych,
czlonkach rodziny. Sam mialem duze zakola i sie prawie calkowicie
cofnely.

Metoda wymaga codziennej procedury stosowania preparatu i specjalnej
higieny.

Jezeli ktos znajdzie firme zainteresowana wdrozeniem metody i produkcja
preparatu to jestem zainteresowany (dam prowizje).

J.

7. Data: 2001-10-03 21:43:47

Od: "adamus" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Expierd wypocił <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> [...]
>
> Jezeli ktos znajdzie firme zainteresowana wdrozeniem metody i produkcja
> preparatu to jestem zainteresowany (dam prowizje).

Oj Expert Expert znowu wymyslasz..........
teraz za p.s.m. sie zabrałeś.. litości......

Pozdro dla grupowiczów
--
[ Adamus | a...@w...pl | GSM 607... | GG XXXXXX ]
[ ------ A czym mam śmierdzieć? Szachami? ----- ]

8. Data: 2001-10-03 22:06:18

Od: k...@s...pl (Tomek Kozinski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Oct 2001 22:53:02 +0200
Dariusz <d...@p...onet.pl> objawił(a):

> Zajmowalem sie tym gdy byl reklamowany na rynku taki wegierski preparat.

Jakaś wskazówka - nazwa ?

> Mozna skutecznie powstrzymac powiekszania sie zakoli, albo nawet calkiem
> ich uniknac
> Chetnie udostepnie licencje firmie kosmetycznej/ farmaceutycznej , gdyz

Możesz podać numer patentu.

> ponioslem duze koszty na badania i testy.

Gdzie opublikowałeś wyniki ?

> Jezeli ktos znajdzie firme zainteresowana wdrozeniem metody i produkcja

Wystrczy przygotować aplikację - wyniki testów laboratoryjnych, badań
przedkilinicznych i klinicznych (te ostatnie mogą ci pomóc sfinansować
jeśli substancja jest obiecująca).

--
pozdrowienia )/
od kozy. Y\_/

9. Data: 2001-10-03 22:13:01

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Kozinski napisał:

> Dnia Wed, 03 Oct 2001 22:53:02 +0200
> Dariusz <d...@p...onet.pl> objawił(a):

> Jakaœ wskazówka - nazwa ?

> Możesz podać numer patentu.
patent pend.

> Gdzie opublikowałeœ wyniki ?
po co mam publikowac wyniki i ujawniac bezplatnie metode i preparat ?

> Wystrczy przygotować aplikację - wyniki testów laboratoryjnych, badań
> przedkilinicznych i klinicznych (te ostatnie mogš ci pomóc sfinansować
> jeœli substancja jest obiecujšca).

nie gniewaj sie, ale nie moge dopuszczac osob postronnych, stanowiacych
konkurencje.
Moge przeprowadzic testy dla 100 osob i efekt mierzalny to bedzie
pojawienie sie nowego owlosienia w miejscu zakoli.

Kuracja moze potrwac 1-2 lata i zrozumiale jest ze nie bede w stanie
kontrolowac 100 osob raz na tydzien.
Musialyby to byc osoby zamieszkale w bliskiej okolicy, np. w akademiku ,
ale studenci raczej nie lysieja, dopiero pozniej.

Ostatecznie moge preparat udostepnic 100 testorom bezplatnie na okres
testow.

10. Data: 2001-10-04 15:07:29

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Wed, 3 Oct 2001 22:53:02 +0200 , Dariusz
<d...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

> [...]
>Metoda jest skuteczna, skutecznie testowana na wielu osobach, znajomych,
>czlonkach rodziny. Sam mialem duze zakola i sie prawie calkowicie

Rozumiem że udało ci się zsyntetyzować jakiś miejscowo działający lek
blokujący działanie DHEA na cebulki włosowe.
Gratuluję
--
Cosa
c...@p...onet.pl