powitania/pozegnania

21. Data: 2007-02-19 19:44:02

Temat: Re: powitania/pozegnania
Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 20:39, "Sukin.Kot" <n...@C...com> wrote:

> Jestem fajnym chlopakiem, przystojnym, milym z dobrego domu. Nie mam sie
> czego wstydzic oprocz stosunku z twoja mama.
>
> --
> przytule i obrzygam# 5793410
>
> --> http://sukinkot.blox.pl<--

Oj, jaki oryginalny tekst, aż w szoku jestem.
To nie Tobie przypadkiem zalecałam wizytę u psychiatry?
Nie wstydź się. Psychiatra zrozumie (może).

Pzdr.
Magda

22. Data: 2007-02-19 19:44:43

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Feb 2007 11:44:02 -0800, Magdalena napisał(a):

> Oj, jaki oryginalny tekst, aż w szoku jestem.
> To nie Tobie przypadkiem zalecałam wizytę u psychiatry?
> Nie wstydź się. Psychiatra zrozumie (może).

Szukam jakiegos dobrego. Masz mozesz to mi polec.

23. Data: 2007-02-19 19:50:14

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 20:44, "Sukin.Kot" <n...@C...com> wrote:

> Szukam jakiegos dobrego. Masz mozesz to mi polec.
>
> --
> przytule i obrzygam# 5793410
>
> --> http://sukinkot.blox.pl<--

Już pisałam, że znam paru dobrych, ale byłoby mi ich szkoda. Za bardzo
ich lubię.

Pzdr.
Magda

24. Data: 2007-02-19 20:13:35

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Feb 2007 11:50:14 -0800, Magdalena napisał(a):

> Już pisałam, że znam paru dobrych, ale byłoby mi ich szkoda. Za bardzo
> ich lubię.

Co ty pierdolisz, przeciez to ich praca. Jestes kretynka do potegi entej
kurwa.

25. Data: 2007-02-20 02:36:01

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> Dnia 19-02-2007 o 16:35:01 eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):
>
> Nie piernicz.
>
> --
>
> Paweł Zioło
> http://my.opera.com/zielski/albums/

Mam dzisiaj zły nastrój. Jakby pojedynczy.
Przecież większość oper, o pierniczeniu.

Nie zawracaj gitary.

ett
C12? 21? Analogia!!!

szukam zaczepki
Psychosomatyka
"cyrk" niepełnosprawnych
http://www.youtube.com/w atch?v=jk33qVgCWmc
dziś "Va-lentin", czyli dzień bez pośpiechu